با برگزاری مجمع عمومی انتخابات هیئت هندبال گلستان «سیروس ملک محمدی» رئیس هیات هندبال گلستان شد.

«سیروس ملک محمدی» رئیس هیات هندبال گلستان شد

مجمع انتخابات هیئت هندبال استان گلستان بعد از ظهر امروز در محل دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان24، مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در این جلسه اظهار کرد: از رئیس هیات جدید انتظار است که از تمامی ظرفیت‌های استفاده کند تا این رشته ورزشی به جایگاه بالایی برسد.

بهمن طیبی اضافه کرد: به نظر من نتوانستیم از ظرفیت هندبال استان گلستان به خوبی استفاده کنیم و باید با برنامه‌ریزی خوب در یک فضای عملیاتی، جامعه هندبال استان گلستان افزایش یابد.

وی گفت: یکی از مسائل هیات موضوع فنی است و بخش دیگر که بخش مهمی است، بخش حمایت مالی است و اگر قرار است که نگاه هیات به اداره‌کل باشد نمی‌توان نتیجه گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان خاطرنشان کرد: هیات هندبال استان گلستان نیاز دارد تا از هیات رئیسه قوی استفاده کند تا بتوان بودجه قوی را برای هیات جذب کرد تا بتوانیم پیشرفت‌های خوبی برای این رشته ورزشی شاهد باشیم.

عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون هندبال در این جلسه تصریح کرد: جایگاه ورزش گلستان بسیار ویژه است و شهامت و شجاعت در عرصه انتخابات خیلی مهم است و فرد حاضر در انتخابات باید با یک برنامه قوی وارد عرصه شود.

استعدادپروری باید بعد از استعدادیابی جدی گرفته شود

وی اضافه کرد: شش ماه است که سرپرستی فدراسیون را به دست گرفتم و هندبال ایران امروز یک وضعیت خاص و ویژه دارد و مطالبات مردم نسبت به این رشته ورزشی بسیار بالا است.

اکبری گفت: ما در هندبال همانند سایر رشته‌های ورزشی شرایط مالی کمی داریم که این وضعیت باعث آسیب دیدگی این رشته ورزشی در کشور شده است.

سرپرست فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: باید مدیریت هزینه کرد و اگر مدیریت نکنیم دچار مشکل خواهیم شد و روسای هیئت‌های استانی نیز باید مدیریت در تمام عرصه‌ها را مدنظر داشته باشند.

اکبری اضافه کرد: در اعزام برون‌مرزی تیم‌های استان‌ها با آنکه در برخی از موارد من وظیفه پیگیری نداشتم اما احساس مسئولیت کردم و پیگیری‌های لازم را انجام دادم.

وی تاکید کرد: تیم‌های ورزش‌های توپی با هزینه‌های بسیار بالا مشغول فعالیت می‌شوند که در زمان نگاه مالی، ورزش‌های توپی در درجه بالا قرار می‌گیرند اما در کسب مدال متاسفانه در جایگاه خوبی قرار ندارند.

اکبری اضافه کرد: از این رو باید نگاه تحولی ویژه‌ای را برای پیشرفت رشته‌های توپی به خصوص هندبال داشته باشیم و بتوانیم با مدیریت درست، اقدامات قابل توجهی را اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: موضوع استعدادیابی امروزه شعار کلامی ما شده اما در عمل استعدادیابی باید اقدام عملی انجام شود و بعد از استعدادیابی باید به استعدادپروری نیز توجه شود.

سرپرست فدراسیون هندبال گفت: استعداد نباید رها شود و اگر رها شود دچار چالش خواهیم شد و از این رو رئیس هیات و حتی اعضای مجمع باید با نگاه حساس به این موضوع بنگرند.

اکبری در پایان بیان کرد: ما در بحث هندبال ساحلی چرا ضعیف هستیم و به نظر شما پایگاه هندبال ساحلی باید کجا باشد و اینها موضوعی است که باید با راهکارهای خلاقانه به این موضوعات فکر کنیم و برنامه ارائه دهیم.

بر اساس این گزارش، سیروس ملک محمدی در رقابت با دو کاندیدای دیگر ریاست هیئت هندبال استان گلستان موفق شد با کسب 9 رای از 17 رای اعضای مجمع به مدت چهار سال رئیس هیئت هندبال استان گلستان شود.

ملک محمدی در دو دوره گذشته نیز به عنوان رئیس هیئت هندبال استان گلستان این مسئولیت را بر عهده داشت و اعضای مجمع هیئت هندبال استان گلستان بار دیگر به وی اعتماد کرده و ملک محمدی چهار سال دیگر رئیس هیئت شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار