مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان گفت با اشاره به حمایت از فرش دستبافت استان از پرداخت 11 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان این حرفه خبر داد.

11 میلیارد ریال تسهیلات به 85 طرح از فرش دستبافت گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید گلستان، حسن پهلوری اظهار کرد: با حمایت صندوق کارآفرینی امید استان گلستان از زنجیره فرش دستبافت 11 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان این بخش پرداخت شد.
وی با اشاره به کارمزد چهار درصدی تسهیلات پرداختی به متقاضیان طرح‎های تولید فرش دستبافت تصریح کرد: تاکنون تعداد 85 طرح از این تسهیلات بهره‎مند شدند.

 

* ایجاد بیش از 250 فرصت شغلی در طرح‎های زنجیره فرش دستبافت گلستان 


مدیر صندوق کارآفرینی امید گلستان افزود: با اعطای تسهیلات اشتغالزایی در طرح زنجیره فرش دستبافت در استان برای بیش از 250 نفر اشتغالزایی شده است.
پهلوری با اعلام یک خبر خوش به شرکت‎های پشتیبان فرش دستبافت تاکید کرد: این شرکت‎ها متناسب با زیرمجموعه و در قالب تفاهم‎نامه، بدون سقف حمایت تسهیلاتی قرض‎الحسنه حمایت می‎شود.
وی صندوق کارآفرینی امید را حامی کسب و کارهای خرد و کوچک دانست و گفت: تسهیلات در بخش مشاغل خانگی تا سقف 100 میلیون ریال، در بخش خوداشتغالی تا سقف 300 میلیون ریال و در بخش کارفرمایی تا سقف یک میلیارد ریال از جمله تسهیلات قرض‎الحسنه صندوق کارآفرینی در حمایت از رونق اقتصادی و اشتغال استان است.
بر اساس این گزارش؛ پنج شرکت فرش دستبافت که از حمایت تسهیلات اشتغالزایی قرض‎الحسنه صندوق کارآفرینی امید گلستان بهره‎مند شدند در نخستین نمایشگاه اختصاصی فرش دستبافت و صنایع وابسته در محل نمایشگاه بین‎المللی شهر گرگان شرکت کردند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار