نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکید «اقدام و عمل» مقام معظم رهبری در شعار امسال برای پرهیز از اقدامات شعاری چند سال گذشته در خصوص اقتصاد مقاومتی بوده است.

تاکید «اقدام و عمل» رهبری برای پرهیز از اقدامات شعاری است

به گزارش گلستان24،حجت‎الاسلام سید علی طاهری در جمع مردم مسجد امام علی (ع) شهرک دخانیات شهر گرگان گفت: همه ساله شاهد هستیم که مقام معظم رهبری در ابتدای سال با توجه به نیاز کشور نامگذاری را انجام می‎دهند؛ ایشان امسال را تحت عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری کردند.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چندین سال است بحث اقتصاد مقاومتی را بیان کردند اما هیچ‎گونه اقدام جدی صورت نگرفت و به ناچار این بزرگوار مجبور شدند اقدام و عمل را هم در بعد شعار اصلی به کار ببرند.

حل مشکلات تنها با تکیه بر توانمندی داخلی محقق می‎شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: برخی معتقد هستند با برداشتن تحریم‎های ظالمانه مشکلات ما برطرف خواهد شد اما بهتر است بدانیم تنها حل مشکلات تکیه بر توانمندی داخلی است چون کشورهای غربی هیچ‎گاه از دشمنی با ایران دست بر نمی‎دارند.

طاهری با بیان دشمنی‎های آمریکا با ملت ایران و کشورهای آزادیخواه تاکید کرد: متاسفانه در کشور ما برخی از افراد هستند که مقابله کردن ما با آمریکا را نادرست می‎دانند و معتقد هستند که باید با آمریکا صلح کنیم.

وی یادآور شد: هدف اصلی کشورهای غربی از بین بردن ماهیت جمهوری اسلامی ایران است.

خودباوری و خوداتکایی رمز موفقیت‎های نظام بوده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شواری اسلامی خودباوری و خوداتکایی را رمز دستیابی به موفقیت‎های در چند سال بعد از انقلاب دانست و گفت: ما به برکت انقلاب اسلامی توانستیم در اکثر علوم و دانش‎بومی هسته‎ای به رتبه‎های بالایی قرار بگیریم.

طاهری ادامه داد: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که آمریکا و کشورهای غربی در مملکت ما دخالت‎های آشکار داشتند به هیچ پیشرفتی دست نیافتیم ولی بعد از انقلاب مردم به خصوص جوانان دانشمند و نخبه با تاسی از خودباوری امام راحل توانستند ایران را بسازند و در زمینه‎های مختلف به پیشرفت بزرگی در عرصه بین‎المللی دست پیدا کنند.

/فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار