آئین اختتامیه سومین جشنواره مد و لباس ایرانی-اسلامی در استان گلستان با معرفی برترین‎ها برگزار شد نمایشگاهی از آثار فعالان این حوزه در دانشکده فنی و حرفه‎ای مائده گرگان برپا شده است.

اسامی برگزیدگان سومین جشنواره مد و لباس ایرانی اسلامی در گلستان

 آئین اختتامیه سومین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه مائده گرگان برگزار شد، نمایشگاهی از آثار فعالان این بخش از سوم اسفندماه لغایت تا هشتم اسفندماه جاری پذیرای علاقمندان است.

به گزارش گلستان24، تعداد از آثار منتخب جشنواره شایسته تقدیر شدند که به ترتیب از یحیی سمانی مدیر تولید پوشاک مرسل، محمدزمان قاسمی کبریا مدیر تولید پوشاک عفاف و حجاب خورشید، شیراحمد هنردوست مدیر تولید پوشاک سنتی بلوچ و خدیجه حسام «خاله لیلا» قدردانی شد.

 برگزیدگان سومین جشنواره مد

در بخش دیگری از این جشنواره از داوران استانی آتوسا عقیلی، یحیی سمانی، لیلا معروف، مارال نظری و ثریا سلیمانی قدردانی شد، تعداد 508 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و مورد داوری قرار گرفت.

در بخش طراحی مانتو اجتماعی و مجلسی نفر سوم «سمیه احمدی» با اهدای لوح تقدیر جشنواره و کارت هدیه 2 میلیون ریالی تجلیل شد و «فاطمه بحرینی» با کسب رتبه دوم و اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه 3 میلیون ریالی تجلیل شد و «هومن ارباب‎موجنی» نفر اول این بخش با دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه 4 میلیون ریالی مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخش طراحی پوشش سر «اعظم رجبلو» با کسب رتبه سوم و دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه 500 هزار ریالی مورد تقدیر قرار گرفت و «کیمیا حاتمی‎نژاد» با دریافت لوح تقدیر و کارت هدیه 800 هزار تومانی رتبه دوم را کسب کرد «عادله ملک» نیز رتبه نخست این بخش را با دریافت یک میلیون و 500 هزار ریال به دست آورد.

در بخش چادر هیچ‎یک از آثار حائز رتبه نشد و سه نفر شایسته تقدیر شدند و به «مریم کردی»، «اکرم اسماعیل‎نژاد» و «سمیرا جاجرمی» لوح تقدیر و کارت یک میلیون ریالی اهدا شد.

در بخش دوخت مانتو اجتماعی هیأت داوران تنها یک اثر «نازنین‎آنه‎قرجه» را شایسته تقدیر در تکنیک‎های دوخت معرفی کرد و با اهدای لوح سپاس از ایشان قدردانی شد، در این بخش «متینا شریعتی» و «مریم حسن‎نیا‎مقدم» به طور مشترک سوم شدند و یک میلیون و 500 هزار ریال با لوح تقدیر دریافت کردند «هدی حسینی» رتبه دوم را با کسب 5 میلیون ریال در این بخش از آن خود کرد و «سمیرا جاجرمی» به عنوان نفر اول با دریافت 8 میلیون ریال مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مانتو مجلسی دو اثر شایسته تقدیر شد و «زهرا شهمرادی» و «مژگان سماواتی» به دلیل تکنیک‎های دوخت در این بخش قدردانی شدند نفر سوم به طور مشترک به خانم‎ها «سمانه محمدی» و «محدثه درستکار» معرفی و با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه 1.5 میلیون ریالی از آنها قدردانی شد کسب عنوان دوم این بخش را «فاطمه سادات میرحسینی» با دریافت 5 میلیون ریال و اهدای لوح تقدیر جشنواره کسب کرد و نفر اول در این بخش «بایرام‎بی‎بی نظری» با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه 8 میلیون ریالی تجلیل شد.

هیأت داوران در بخش علمی و پژوهشی «سمیرا جاجرمی» را به عنوان نفر سوم معرفی کرد که با لوح تقدیر و کارت هدیه یک میلیون ریالی از این پژوهشگر تقدیر شد، «فاطمه فرهادی‎منش» به عنوان نفر دوم این بخش یک میلیون و 500 هزار ریال تعلق گرت و «حمیدرضا توسلی» با کسب مقام سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و کارت هدیه 2 میلیون ریالی را دریافت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار