مدیرکل ارشاد گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از برگزاری دومین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی در استان گلستان خبر داد و گفت: این جشنواره از ۱۲ تا ۲۰ مهر در تالار فخرالدین اسعد گرگان برپا می‌شود.

جشنواره مد و لباس مهرماه در گلستان برگزار می‌شود

 به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت با اشاره به اینکه که مهلت ارسال آثار از 15 تا 31 شهریور است، اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ارسال کنند.

جشنواره مد و لباس

وی معرفی مدل‌های پوشش ایرانی و اسلامی بانوان و افزایش و توسعه خلاقیت، نوآوری در مد لباس ایرانی اسلامی را از جمله اهداف این جشنواره اعلام کرد و گفت: ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان طراحان، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام فضیلت در توضیح بخش‌های مختلف جشنواره، تصریح کرد: طراحی مانتو اجتماع یا مجلسی و طراحی پوشش سر مقنعه یا چادر در بخش رقابتی این جشنواره قرار دارد.

وی ادامه داد: در بخش علمی این جشنواره، پایان‌نامه یا مقاله کارشناسی با محوریت مد، طراحی لباس و گرایش های آن پذیرفته می‌شود و عکاسی، تصویرسازی، بازاریابی، برندسازی و تبلیغات در این بخش جای خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به این نکته که این جشنواره با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور هنری انجام می‌شود، افزود: کارگروه مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد لباس اسلامی ایرانی نیز فرهنگ و ارشاد گلستان را برای این جشنواره همراهی می‌کنند.

وی گفت: به برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره، جوایز ارزنده به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار