مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این استان برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی خبر داد.

وزیر ارشاد به گلستان سفر می‌کند +برنامه‌‌ها

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام علی‎اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اظهار داشت: سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه نهم اسفند ماه برای شرکت در مراسم اختتامیه متمرکز جشنواره‌های قرآنی و رونمایی از دانشنامه گلستان به این استان سفر می‌کند.

وی افزود: مراسم متمرکز اختتامیه 10 جشنواره قرآن عترت با زمینه‎های مختلف روز دوشنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در  استان در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: شرکت در جلسه شورای اداری استان با حضور همه مدیران دستگاه‎ها و نشست با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد در گلستان است.

وزیر ارشاد به گلستان

فضیلت با بیان اینکه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  از دانش‎نامه  گلستان که دایر معارف استان گلستان است رونمایی خواهد شد، گفت: بسیاری از ظرفیت فرهنگی هنری و اقلیمی گلستان در این دانش‎نامه معرفی شده است.

وی دیدار با نماینده ولی فقیه و استاندار گلستان را از دیگر برنامه‎های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گلستان اعلام کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: در اختتامیه 10 جشنواره قرآن و عترت، تعدادی رونمایی و تجلیل خواهیم داشت و از یک دیوان شعر از علمای اهل سنت که مجموعه شعرهایی که در قابل مثنوی در حوزه قرآن و اعترت تهیه شده رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار