مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از اجرای طرح ملی امداد و نجات و هدایت مسافران نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین 96 در گلستان خبر داد.

آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی در گلستان از 25 اسفند

به گزارش گلستان24، ​"حسن احمدی" مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در جمع خبرنگاران گلستانی از اجرای طرح ملی امداد و نجات در گلستان خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت ایام نوروز از 25 اسفند ماه به مدت 20 روز در سراسر گلستان پیاده سازی می شود.

طرح ملی امداد و نجات نوروزی

وی افزود: در اجرای این طرح از یازده پایگاه امداد و نجات جاده ای استان گلستان استفاده می شود که در این بین 9 پایگاه سیار و 6 پایگاه موقت و همچنین یک پایگاه امداد و نجات هوایی استفاده خواهد شد.

"احمدی" با بیان این مطلب که  ۶۸ پایگاه در سطح استان گلستان در ایام نوروز فعال است، تصریح کرد: 118 امدادگر و داوطلب در این ایام کار امداد رسانی را انجام خواهند داد که این تعداد به میزان  2 هزار و چهار صد و هفتاد هشت نفر در طول این بیست روز استفاده خواهیم کرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان در ادامه افزود: ۱۴ شهرستان در استان وجود دارد ولی جمعیت هلال احمر ۱۰ شعبه در استان دارد و باید شهرستان های محروم که فاقد شعبه هستند را تحت پوشش قرار بدهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طرح راهنمایی مسافران نوروزی نیز در قبال این طرح ملی اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار