از 14 تا 19 اسفند برگزار می شود

نمایش‌ فیلم‌های، چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از امروز در گرگان مرکز استان گلستان آغاز شد.

جشنواره فیلم رشد در استان گلستان

به گزارش گلستان24،​ علیرضا بزی دبیر جشنواره فیلم رشد در استان گلستان و کارشناس مسئول پژوهش‌سراهای اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان عصر امروز در حاشیه آغاز نمایش فیلم‌های جشنواره فیلم رشد اظهار داشت: 64 فیلم از 50 کشور تا 19 اسفند در این جشنواره نمایش داده می‌شود.

وی افزود: در 20 مرکز در 12 شهرستان فیلم‌ها اکران می‌شود و این جشنواره از امروز با اکران فیلم " پهلوان" در گرگان آغاز شد.

دبیر جشنواره فیلم رشد در استان گلستان تصریح کرد: این جشنواره در راستای اجرای برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است و برخی از این فیلم‌ها برای نخستین بار به نمایش در می‌آیند که هدف از آنها، نشان دادن پیشرفت‌های علمی فرهنگی جهان است.

بزی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان سه دوره تحصیلی با خانواده‌هایشان می‌توانند به تماشای فیلم‌ها بنشینند، گفت: تبادل فرهنگی بین کشورها، معرفی فیلم‌های علمی آموزشی و تربیتی کشورهای جهان و بهره‌گیری از صنعت سینما در یاددهی و یادگیری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی افزود: جشنواره فیلم رشد از 14 تا 19 اسفند در گرگان ادامه دارد و دانش‌آموزان و خانواده‌ها می‌توانند این فیلم‌ها را در سالن حکمت ببینند.

کارشناس مسئول پژوهش‌سراهای اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: جشنواره فیلم رشد امسال با رویکرد علمی، آموزشی و تربیتی برگزار می‌شود.

به گفته وی، رویکرد برنامه جدید آموزش‌وپرورش استفاده از رسانه‌های مختلف برای یادگیری و یاددهی است و در کنار فضاهای جدید مانند کتابخانه، پارک و موزه، بسته‌های آموزشی نیز پیگیری می‌شود که یکی از آن اجزاء فیلم است.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار