بانگاه طنز

ما می خواهیم که این مقاله را برای سازمان محترمه محیط زیست وبقیه سازمان های محترم ارسال کنیم ارسال کنیم تا کمکی به حل بحران کرده باشیم. کلید کار این بار دست ماست.

عاملان ریزگردهای خوزستان شناسایی شدند !

گلستان 24 ، همانطور که می دانید صدای ریزگردهای خوزستانی چند صباحیست تریبونی به جز تریبون اعتراض و انتظار پیدا نکرده است و مدام فریاد می زند که مرا بخوابانید. این روزها خیلی از خوزستانی ها با ماسکهای خود در هر جلسه رسمی که وارد می شوند می خواهند اعتراض خود را نشان دهند و به مسئولین زحمت کش محیط زیست بفهمانند که باور کنید نفس کشیدن هم در اینجا ناممکن شده !

 

خانم ابتکار

جهت کمک به هم میهنان عزیز خوزستانیمان شروع به جستاری در را بطه با عوامل این ریزگردها کردیم و بالاخره به نتیجه رسیدیم. ارائه این مقاله صرفا بخاطر کمک به مسئولین دلسوز و همیشه در صحنه محیط زیست است که مصرانه در صدد یافتن علت ماجرا هستند!

برطبق تحقیقاتی که ما بر روی عناصر محیطی و غیر محیطی این ریزگردها انجام دادیم پی به نکاتی مشکوک بردیم. مسئله از آنجا شروع شد که آیت الله کاشانی برای ملی شدن صنعت نفت قیام کردند و البته نمی توان نقش مصدق دیپلمات را هم نادیده گرفت. قبل از ملی شدن نفت ما نفتمان را به کشورهای اروپایی و آمریکا هدیه می دادیم و خودمان هم بنابه فرهنگ زیبای قناعت که در میان ایرانیان بسیار هم گسترده بود نفت جیره بندی استفاده می کردیم. خیلی هم خوب بود قدرش را بیشتر می دانستیم. اما بعد از قیامی که آیت الله کاشانی کرد سفره مستعمرین بیچاره از نفت ایران خالی شد و مجبور شدند بابت نفت هم به ما پول بدهند و این روند هنوز هم ادامه دارد.

ما اینجا به چند فرضیه در این خصوص دست پیدا کردیم. یک فرض این است که چون نان مستعمرین زحمت کش را قطع کردیم الان داریم تاوان می دهیم و نیروگاه های نفت و گازمان آلودگی را برای استان خوزستان به ارمغان آورده اند. گناه دارد این همه ستم را چه کسی تابحال در تاریخ مرتکب شده که کشور ما مرتکب شده است.آخر مگر این مستعمرین خبیث چه هیزم تری به ما فروخته بودند که اینطور پاسخشان را دادیم. این همه تلاش و سرمایه گذاری برای عقب نگه داشتن کشورمان از علم و پیشرفت های جهانی کردند. اینهمه  حمایت از شاه محمدرضا و پدرش رضا خان را کردند این بود دستمزدشان؟!

فرض دیگر این است که دل محمدرضا شاه بیچاره شکسته بود و در آن زمان آهی کشید و اینها تاوان همان آه است. فرض دیگر هم این است که اساسا نفت چیز خوبی نیست. بوی پیشرفت و استقلال می دهد. براساس آزمایشات ژئوانفورماتیکیشنی که کارشناسان بر روی این ماده سیاه انجام دادند فهمیدند که مانند انرژی هسته ای مضر است و برای پوست و مو و بویژه اطفال چیز بسیار نامناسبیت! و نتیجه ای که کارشناسان از این همه آزمایشات خفن گرفتند این بود که بهترین کار را اجداد ما کردند و آن هم استفاده از هیزم بوده. بدهید برود، کلا ضرر است، چه کارها که از دستش برنمی آید. سد راه تنفس مردم بیچاره هم شده است.

ریزگردابتکار

ما می خواهیم که این مقاله را برای سازمان محترمه محیط زیست وبقیه سازمان های محترم ارسال کنیم تا کمکی به حل بحران کرده باشیم. کلید کار این بار دست ماست. و چون کارملت یکسال و نیم است که تنها با کلید حل می شود مسئولان باید حتما بدانند که ما کلیدسازی کردیم و باید پاداش خوبی هم به ما بدهند. یک وقت مسئولین عزیز فکر نکنند مقصر این همه کم کاری سازمان محیط زیست است و ما به این خادمان زحمت کش من جمله خانم ابتکار عزیز یا سازمان های مرتبط دیگرنقد داریم.

ما کلا انسان نقادی نیستم چون نقادها جایشان در جهنم است و بی سواد هم هستند . باور کنید ما مدرک دیپلم را بدون حتی یکبار رد شدن گرفتیم آن هم در نظام قدیم که پیش دانشگاهی هم داشتیم و نمره هایمان از نوع خوب بد زشت نبود! ما مطمئنیم که سازمانها در این دولت هم به نحو احسن کار خود را انجام می دهند و علاوه بر کار خود به کار اقوام خود هم رسیدگی می کنند که بسیار ستودنیست.

در کل ، اینجا ایران است و آنجا خوزستان، پایتخت ریزگردهای ایران! استان صادر کننده طلای سیاه به ملت که این روزها بدجوری صدایش گرفته است...

ارسال نظر

آخرین اخبار