شما کاری می کنید که دیگر کسی سراغ محصول ایرانی نیاید تا دیگر نیازی نباشد کارگرهای بیچاره عرق بریزند و هر روز صبح سرکار بروند.

روشی موثر برای خیانت به کشور

همانطور که می دانید حمایت از تولید ملی یکی از ارکان پیشرفت در هر جامعه ای است. به همین سبب وقتی امام خامنه ای سالی را با حمایت از تولید ملی نامگذاری کردند، مسئولان مختلف عزم خود را جزم کردند تا در راه تحقق این مفهوم بزرگ گامی بردارند. بعضی موسسات به عروس و دامادها وام می دادند که باید با آن وام تنها محصول ایرانی می خریدند. بعضی ها سعی کردند محصولاتی را در کشور تولید کنند که پیش از این تولید نمی شد، مانند خیلی از داروها یا وسایل الکترونیکی، بعضی ها هم محصولات داخلی را با قیمتی پایین تر ارائه می کردند تا همه بتوانند بخرند.

بعضی ها اما اینجا تلاششان قابل ستایش است. این بعضی ها کاری کردن که هیچ کدام از بعضی های بالا انجام ندادند! از آنجایی که آب گل آلود ماهی هم دارد خیلی ها سعی کردند این ماهی را تصاحب کنند و در نتیجه سعی کردند تا کیفیت محصولات خود را، که از قضا در ایران هم تولید می شود، پایین بیاورند و با قیمت پایین تر بفروشند. البته این هم به نوبه ی خود روش خوب و بسیار تاثیرگذاریست برای خیانت به کشور و ملت! با این نقشه زیرکانه کسانی که به قصد پیشرفت کشورشان محصول ایرانی می خرند از لحاظ مالی تقویت می شوند و پول کمتری پرداخت می کنند که خود این هم خدمت بزرگیست و احتمالا از این تولیدکنندگان بعنوان کارآفرین نمونه در جشنواره فیلم کن فرانسه در قسمت فوق برنامه نامبرده و تقدیر میشود. اینطوری هم به اقتصاد مردم کمک می شود و هم نام یک ایرانی در سطح بین الملل می درخشد! نمی شود که همیشه اصغر فرهادی جور کل ملت را بکشد و مدام فیلم ضد ایرانی بسازد و جایزه بگیرد! حالا کیفیتش هم پایین است چه اشکالی دارد، مردم که در زمان خرید متوجه نمی شوند، بدهید برود، تبلیغ کالای ایرانیست! فقط یک کاغذ هم به مشتری بدهید که جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود.

تولیدداخلی

و چون کیفیت محصولتان زیر خط فقر استاندارد جهانی است  دوحالت پیش می آید، یک حالت اینکه چون کیفیت محصولات پایین است زود خراب می شوند و مشتری مجبور است دوباره بخرد و ممکن است بازهم سراغ شما بیاید و دوباره همان محصول را بخرد. یک حالت دیگر هم این است که مشتری می رود و به اقتصاد کشور پرجمعیت و بیچاره ی چین کمک می کند و محصول چینی را بر محصول ایرانی ترجیح می دهد که این هم باز کار خوبیست و ثواب دارد.

اینگونه شما کاری می کنید که دیگر کسی سراغ محصول ایرانی نیاید تا دیگر نیازی نباشد کارگرهای بیچاره عرق بریزند و هر روز صبح سرکار بروند. خانواده هایشان هم مجبور به قناعت در معیشت خود می شوند که بسیار هم فرهنگ خوبیست و باعث ترویج زندگی ساده و به دور از دغدغه های دنیوی می شود. آنوقت نام محصول ایرانی هم در کل کره ی خاکی بر سر زبانها می افتد و همه با محصولات ما آشنا می شوند که گامیست مهم در جهت رساندن پیام رسانه های فارسی زبان بیگانه از انقلاب ایران! با این وضع مردم کشورهای دیگر هم وقتی سرعت پیشرفت را در تنها کشور اسلامی جهان می بینند دیگر به سرشان نمی زند که بروند و انقلاب کنند و نظام جمهوری اسلامی را برای خودشان بیاورند و کلی هم خون بریزند!

جا دارد از این تولیدکنندگان گرامی که گاهی هم دل و روده ی محصولاتشان با محصولات چینی گره می خورد تشکر و کمال قدردانی را بجا آوریم و به جهانیان یکصدا بگوییم که ما فقط در فیلمسازی اسطوره نداریم بلکه در اقتصادمان هم چنین اسطوره هایی داریم که تمام تلاششان را می کنند تا مردم کشورشان نسبت به تولیدات داخلی بی میل و زده شوند و بروند محصولات کشورهای اروپایی و چینی و مالزیایی و هندی را بخرند. البته این مسئله باعث می شود تولیدکنندگانی که محصولاتی با کیفیت هم طراز بهترین برندهای جهانی ارائه می دهند بازارشان کساد شود و باز هم کیفیت محصولاتشان را بالا ببرند تا دیگر کشورهای پیشرفته اروپایی و آمریکایی حرفی در برابر تولیدات ملت ایران نداشته باشند. می بینیم که بازهم این بدسته آخر بعضی ها به کشور کمک کرده اند.

بنابراین در زمانه ای که ما قرار داریم باید تمام سعیمان را بکنیم تا نظام شیعی را که در کشورمان برقرار است بعنوان الگویی ناب به جهانیان ارائه بدهیم در این میان هرکسی نقش خود را دارد. کشور باید بعنوان شمایی از یک دولت اسلامی در زمانی باشد که مهدی موعود ظهور نموده است و دولت خود را در سرتاسر گیتی پهناور برپا کرده است.

ارسال نظر

آخرین اخبار