مدیر طرح بسیج سلامت نوروزی گلستان:

مدیر اجرائی طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: مرکز مدیریت و حوادث پزشکی استان گلستان از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی بیش از یک‌هزار و ۷۰۰ ماموریت انجام داده است.

اورژانس استان گلستان بیش از ۱۷۰۰ ماموریت انجام داده است

به گزارش گلستان24، سید مهدی حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی تا چهارم فروردین سال 96 بیش از 1770 ماموریت توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گلستان انجام شده است.

مدیر اجرائی طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تاکید کرد: این مرکز با 55 آمبولانس فعال و 45 آمبولانس پشتیبان در طرح نوروزی به مسافران و مردم خدمات ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان در سه حوزه اورژانس و فوریت‌های پزشکی، بخش بیمارستانی و معاونت بهداشتی فعالیت می‌کند که در بخش فوریت‌های پزشکی با کاهش تصادفات امسال در استان فعالیت‌ها در بخش‌های دیگر ادامه دارد.

حسینی از مردم خواست در صورت بروز حوادث همکاری لازم را برای خدمات‌رسانی به مصدومان داشته باشند و با ایجاد سد مانع رسیدن آمبولانس به مصدومان نشوند.

مدیر اجرائی طرح بسیج سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: در بخش بیمارستانی هم از ابتدای طرح تاکنون بیش از 44 هزار و 450 بیمار به مراکز بیمارستانی مراجعه کرده‌اند که بستری شدند و یا به صورت سرپایی مداوا شده و همچنین چند تخت آی‌سی‌یو  و سی‌سی‌یو در استان برای مواقع اضطراری مهیا شده است.

حسینی درباره خدمات ارائه شده در بخش بهداشتی هم گفت: ماموران معاونت بهداشتی با بازدید از 19 هزار و 48 مرکز شهری و بین راهی بر عرضه مواد غذایی نظارت می‌کنند و همچنان بر فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار