مدیر کل فرودگاه های استان گلستان با بیان این مطلب که پرواز اصفهان به گرگان و بالعکس به طور موقت غیر فعال شده است، اظهار کرد: پرواز این خطوط مجددا از اواخر اردبیهشت ماه راه اندازی می شود.

لغو پرواز های اصفهان به گرگان به علت نوع هواپیما

"رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خبر توقف موقتی پرواز گرگان – اصفهان و برعکس  شرکت هواپیمایی نفت گفت: هواپیمای این مسیر، فوکر 50 بود که برای پرواز در فصل گرما مناسب نبوده است.

به گزارش گلستان24، وی در ادامه افزود: باند فرودگاه اصفهان ارتفاع بالایی از سطح دریا دارد و نشست و برخاست این هواپیما را با مشکل مواجه می کند از همین رو شرکت هواپیمایی نفت به دنبال جایگزین کردن هواپیمای مناسب در این مسیر است.

لغو پرواز های اصفهان

 مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در پاسخ به این سوال که این خط پروازی از چه زمانی فعال می شود تصریح کرد: پیش بینی ما بر این است که پرواز این مسیر از اواخر اردیبهشت امسال دوباره راه اندازی شود.

وی همچنین از اتمام پروژه نوسازی نمازخانه فرودگاه بین المللی گرگان خبر داد و گفت: این بازسازی از اواخر سال 95 آغاز شده بود که به حمد الله این پروژه به اتمام رسید.

لازم به ذکر است، فرودگاه بین المللی گرگان به عنوان یکی از فعالترین فرودگاه های کشو در هفته، حدود 78 پرواز در مسیرهای مختلف داخلی و بغداد را داراست.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار