در پی روند افزایشی پروازهای فرودگاه گرگان و کسب رتبه شانزدهم در عملکرد پروازی در اسفند ماه 95، فرودگاه گرگان بیشترین میزان رشد پرواز، مسافر و بار را در میان فرودگاههای کشور از آن خود کرد.

رشد بی سابقه فرودگاه گرگان در امر پذیرش مسافر، پرواز و باربری در میان فرودگاه های کشور

بر اساس آخرین شماره ماهنامه آماری شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مربوط به عملکرد اسفند ماه 95 ، از بین 46 فرودگاه عملیاتی تحت مالکیت شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران ، فرودگاه گرگان در رده شانزدهم این رده بندی قرار گرفت.

به گزارش گلستان24، از همین رو، "رامین آذری" مدیر کل فرودگاه های استان گلستان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب که در اسفند ماه سال گذشته 314 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه گرگان انجام شده افزود: این رشد نسبت به مدت مشابه سال 94 ، بیش از 106 درصد رشد نشان می دهد.

سابقه فرودگاه گرگان

وی افزود: در همین مدت ، فرودگاه گرگان پذیرای 25 هزار و 663 نفر مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است که نزدیک به 145 درصد رشد داشته است.

"آذری" تصریح کرد: در این مدت ، بیش از 170 تُن بار از فرودگاه گرگان جابجا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 122 درصد رشد نشان می دهد.

مدیر کل فرودگاه های استان گلستان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته و در پاسخ به استقبال خوب هم استانی های عزیز ، در سال 96 شاهد برقراری پرواز در مسیرهای جدید و افزایش پرواز در مسیرهای پرتردد خواهیم بود که اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر فرودگاه گرگان پذیرای 78 پرواز هفتگی در مسیرهای تهران ، مشهد ، اصفهان ، زاهدان ، کیش و بغداد می باشد.

انتهای پیام/

منبع: کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار