فرمانده انتظامی استان گلستان از دستگیری اعضای یک باند سرقت خانوادگی که ۴ میلیارد ریال اموال مردم را به سرقت برده بودند، خبر داد.

اعضای یک باند سرقت خانوادگی در استان گلستان دستگیر شدند

به گزارش گلستان24،​ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق شدند اعضای یک باند سرقت که به صورت خانوادگی به 55 خانه ویلایی و خانه باغ در نقاط مختلف استان دستبرد زده بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

سرقت

وی افزود: رسیدگی به موضوع سرقت‎ها، با مراجعه حجم زیادی از مالباخته‌ها به پلیس آگاهی که اموال آنها به سرقت رفته بود، کلید خورد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: با وقوع این سرقت‌ها بلافاصله ماموران وارد عمل شده و با فعال‌سازی منابع خبری و همچنین استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بررسی شیوه های سرقت ،موفق شدند اعضای این باند را که با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و گشت‌زنی در نقاط مختلف استان سوژه‌های مورد نظر را انتخاب می‌کردند، شناسایی کنند.

سردار جاویدان گفت: با شناسایی این باند، ماموران متوجه شدند سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو وانت در نیمه‌های شب وارد منازل شده و تاکنون به 55 خانه ویلایی دستبرد زده و لوازم خانگی مانند یخچال، کولر ، تلویزیون و دیگر اموال آنان را به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: با کسب اطلاعات به دست آمده و شناسایی کامل محل اختفاء متهمان ماموران وارد عمل شده و در یک مرحله عملیات غافلگیرانه اعضای این باند خانوادگی سرقت را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه بیش از یک دستگاه کامیون لوازم مسروقه از متهمان کشف شده، گفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه از متهمان بیش از 4 میلیارد ریال بر آورد شده است.

سردار جاویدان تصریح کرد: تاکنون 30 مالباخته با مراجعه به پلیس آگاهی شکایت خود را از اعضای این باند سرقت خانوادگی اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار