فرمانده سپاه نینوا:

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است، گفت: نقش بسیج توانسته همه استراتژی‎های دشمن در غرب آسیا را با شکست رو به رو کند.

نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است

به گزارش گلستان24، سردار رحمت الله صادقی صبح امروز در صبحگاه اقتدار نیروهای بسیجی در رزمایش شهدای مدافع حرم در گرگان اظهار داشت: حضور گسترده بسیجیان در مرکز استان معارف بزرگی را متبادر می‎کند.

وی تصریح کرد: ما بسیجیان مفتخر هستیم که در حمایت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در آستانه سی‎و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و آن‌چنان بر تهدیدات دشمن مسلط هستیم که تصور ذهنی دشمن را در مقابله با انقلاب اسلامی می‎‎خوانیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: بسیج امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده، به گونه‎ای که همه تهدیدات دشمن را با شکست رو‌به‌رو کرده است.

صادقی به حضور مقتدارانه نیروهای بسیجی در دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: بسیجیان همواره دشمن را با راهبردهای شکست خورده رو‌به‌رو کردند.

وی یادآور شد: دشمن از قدرت بسیج می هراسد و اینکه برخی‎ها می‎گویند در میز مذاکره جنگ را دور کرده‎ایم دورغ محض است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: دشمن اگر ذره‎ای ترس ببیند از همان ذره سوء‌استفاده می‎کند و ما نباید خلاء و ضعف را بروز دهیم و دشمن باید همواره متحیر از قدرت ما باشد.

صادقی افزود: باید استعداد بسیج به یک قدرت بازدارنده‎ای برسد تا در هیچ شرایطی دشمن خیال باطل در ذهن خود راه ندهد.

نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه نظم و ثبات در کشور در گروی حضور بسیج است، گفت: نقش بسیج توانسته همه استراتژی‎های دشمن در غرب آسیا را با شکست رو به رو کند.

صادقی افزود: امروز در رزمایش اقتدار بسیج اقشار مختلف بسیج به صورت نمادین حضور دارند و این حضور زمینه‎ساز یک اقتدار همه‎جانبه برای مقابله با همه تهدیدات است.

وی گفت: در شرایطی به سر می‎بریم که تهدیدات همه جانبه و جهانی است و باید برای همه شرایط خود را آماده کنیم.

نمایش اقتدار نیروهای بسیجی در رزمایش

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: سرسپردگان نظام سلطه و همه استکبار جهانی برای براندازی انقلاب اسلامی همواره تلاش کردند و امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره این تهدیدات را در نطفه خفه کردند.

صادقی بیان داشت: باید در بدنه بسیج مقابله با تهدیدات را همواره تمرین کنیم و این آمادگی همه‎جانبه می‎تواند دشمن را مایوس کند و این آمادگی می‎تواند برای دوستان همواره امیدآفرین باشد.

وی جمهوری اسلامی منبعث از بعثت رسول اکرم(ص) است، افزود: ارائه جمهوری اسلامی این است که بتواند تمدن اسلامی را به عرصه ظهور بکشاند و ظلم را برچیند و محرومان و مستضعفان جامعه را سربلند کند و اراده الهی نیز بر این مهم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد:  جامعه اسلامی به دنبال آرمان امام خمینی(ره) و شهداست و انگیزه رزم و جهاد در جامعه وجود دارد.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار