جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء:

جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء در جمع فعالان فرهنگی اجتماعی گلستان گفت:دنیا در انتظار ظهور و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی است که مرکز ثقل آن انقلاب اسلامی میباشد

دنیا در انتظار ظهور و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی میباشد.

به گزارش گلستان 24، سردار عظیم ابراهیم پور جانشین قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء شامگاه پنجشنبه در چهارمین اجلاس استانی اصحاب عشق در جمع فعالان فرهنگی اجتماعی گلستان با موضوع 'ما تا آخر ایستاده ایم' در حسینیه دزیانی های گرگان با بیان اینکه اگر می‌خواهید برکت انقلاب اسلامی ایران را ببینید باید در دنیا دوری بزنید، اظهار کرد: مثلا در اندونزی و مالزی در هر شهر و روستایی و هر محفل خصوصی حتی در ظهر عاشورای جاکارتا که 15000 عزادار حسینی جمع شده بودند و یا حتی در کشمیر و یا هند ذکر همیشگی همراه صلوات آنها بر محمد و آل محمد دعا برای سلامتی رهبر معظم انقلاب و ولی امر مسلمین جهان است.

ابراهیم پور گفت:انقلاب اسلامی کار خودش رو شروع کرده،انجام داده و اینک در مرحله نهایی است و فعالان فرهنگی باید قبول کنند باورهای مبانی انقلاب اسلامی عامل اصلی ادامه مسیر خواهد شد.

IMG_5718

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گفت: حضرت آقا در بجنورد از عظمت و شکوه انقلاب اسلامی رونمایی کردند و فرمودند در حال حاضر به یک پیچ تاریخی داریم نزدیک می شویم که هرچندصد سال یکبار اتفاق می افتد و اینک ما در آستانه این پیچ تاریخی هستیم و انقلاب اسلامی نقش محوری دارد و نخبگان باید آن را مدیریت کنند.

عظیم‌‌پور افزود: اولین پیچ تاریخی بزرگ دنیا بعد از رنسانس و شکل‌گیری انقلاب بزرگ صنعتی رخ داد که همه کشورها را تحت سیطره تمدن غرب قرار داد.

وی گفت:امروزه همه مردم دنیا ناکارآمدی تمدن غرب را تجربه کرده اند و همه دنیا در انتظار ظهور و شکل‌گیری تمدن جدیدی است که بدون تردید آن،تمدن نوین اسلامی است که مرکز ثقل آن کشور ماست که مدتی است رهبر معظم انقلاب به آن اشاره میکنند.

 عظیم پور خاطر نشان کرد: هدف اصلی آمریکا و نظام سلطه از مذاکره صرف رفع تحریم نیست بلکه میخواهند این پیچ تاریخی تمدن اسلامی را چند دهه به عقب بیاندازد تا از فروپاشی و اضمحلال  تمدن غرب جلوگیری کنند.

"کیسینجر" سیاستمدارو ایده پرداز آمریکائی در جلسه ای اعلام کرد دنیا دارد به این پیچ تاریخی نزدیک می شود که ما چه بخواهیم و چه نخواهیم تابلوهای این پیچ قبلا توسط امام خمینی(ره) و امام خامنه ای نصب شده است.

جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء افزود:در شرایط خاصی از تاریخ انقلاب اسلامی قرار داریم لذا تمرکز ما در مدیریت این پیچ تاریخی است که با اراده خداوند به پیش می رود که اگر حواسمان به این مقطع از انقلاب نباشد و به آن توجه نکنیم از مسیر انقلاب جا مانده ایم.

وی گفت:مطالعات پژوهشی در هندوستان، چین و روسیه  بعنوان سه کشور قدرتمند دنیا که جمعیتشان تقریبا نزدیک به نصف جمعیت جهان است نشان داده است که ناگزیر اسلام این کشورها را در آینده فرا خواهد گرفت و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کارگروهی شان نیز به این نتیجه رسیده‌‌اند.

ابراهیم پورادامه داد: در زمان حاضر در مرحله انتخاب یک دو راهه هستیم که یا باید قطب نمای آینده کشور به سمت اسلام عربستان که شامل داعش و غیره است هدایت شود یا به سمت اسلام خمینی که حدود 37 سال است، پابرجاست ولو اینکه تمام جهان بر علیه آنهاست که و دراسلام خمینی همه افراد از همه نژادها،قبیله ها و مذهب ها یکسان هستند.

IMG_5735

وی گفت:برای حاکمیت تمدن اسلامی در جهان باید از هر کار فرهنگی،انقلابی و حتی سیاسی دو خروجی حاصل شود که شامل اضمحلال تمدن غرب و تشکیل تمدن اسلامی می شود که وظیفه بچه های حزب الله است که با کار زیرساختی آن را انجام دهند.

ابراهیم پور گفت: بعد از رحلت پیامبر(ص) دونوع قرائت اسلام اعتباری و اسلام حقیقی مشاهده شد که همین اتفاق برای انقلاب اسلامی پدیدار شد.

 جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیاء خاطر نشان کرد:مدل نگاه طرفداران انقلاب اعتباری نزدیک به لیبرال و سرمایه داری و منطبق با نظام سلطه است و مدل مدیریتی شان الگوی توسعه غرب میباشد و به عقیده آنان استانداردهای جهانی، ارزش های انقلاب را تعریف می کند اما تجلی انقلاب حقیقی در هشت سال دفاع مقدس و تفکر آن نزدیک به قرآن و عترت، کربلا و عاشوراست.

ابراهیم پور ضمن اظهار این مطلب که خروجی انقلاب اعتباری فتنه 88 و 18 تیر است، افزود: نزاع بین انقلاب اعتباری و حقیقی بسیار جدی است و با گذشت هر روز از انقلاب، این نزاع عمیق تر خواهد شد.

وی خود اتکایی،خودباوری،تولید علم،تولید محصول،تولید و تربیت نیروی انسانی  را جزو خواسته های امام راحل و رهبر انقلاب در طول تاریخ انقلاب بیان کرد.

معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر خوش بین نبودن به آینده مذاکرات هسته ای، اضافه کرد: مقام معظم رهبری این اجازه را به مذاکره کنندگان داد که مذاکره با آمریکا را تجربه و مردم هم رشد انقلابی کنند و دراین مسیر رشد فعالان فرهنگی در زمینه روشنگری دقیق و علمی نقش محوری دارند.

ابراهیم پور خاطر نشان کرد:کل بندهای تحریم 28 تا میباشد که 10تا مربوط به کنگره آمریکاست و 18 تا مربوط به دولت است که موضاعات آن انرژی هسته ای،حقوق بشر،موشک های دوربورد و حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و " سایر" میباشد که 4تای آن مربوط به هسته ای است.

وی گفت:اگر در زمینه مذاکرات،نشست،همایش و یا جلسه ای برگزار میشود خطاب مستقیم به تیم مذاکره کننده نباشد زیرا درحال حاضر تخریب دولت و تیم مذاکره کننده به صلاح انقلاب اسلامی نیست اما همانطور که حضرت آقا فرمودند من اجازه نمیدهم به کارشناسان نظامی ما نزدیک بشوند،جهت دهی آن وظیه ماست.

ابراهیم پور گفت: توافق هسته ای لایه مهم تر دارد و در بررسی کلی انجام شده تحریم ها در مجموع 10 درصد اقتصاد ما را تحت الشعاع قرار می دهد و از این 10 درصد چهار درصد آن تاثیرش در کالاهای غیر ضروری است و بعبارتی شش درصد اقتصاد تحت الشعاع تحریم هاست.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر مواظبت از محاصره محاسباتی دشمن، افزود: تنها راه مقابله با دشمن و ایجاد جبهه فرهنگ اسلامی در این معادلات؛ ایجاد حرکت جهادی، حرکت های درون زا، حرکت هدفمند و مقابله با تحریم هاست و از طریفی دیگر باید نظام سازی اجتماعی با محوریت نماز،زکات،امربه معروف و نهی ا ز منکرانجام گردد و باید توجه داشت در مقابل همه این فرصت ها مهمترین چالش ، چالش اقتصادی میباشد و هدف دشمن از این چالش اقتصادی نیست بلکه سیاسی است تا مردم را با استفاده از تحریم اقتصادی مقابل نظام قرار دهد.

ارسال نظر

آخرین اخبار