سخنرانی دکتر عباسی در دانشگاه کردستان که به همت " جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات کردستان" برگزار شد.دکتر حسن عباسی در ابتدای جلسه با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین ، این حرکت عظیم را به تعبیر مقام معظم رهبری همانند "غرش شیری " عنوان نمود، که می تواند بسیاری از تهدیدات را خنثی کند.

سخنرانی دکتر عباسی در دانشگاه کردستان

به گزارش گلستان24، این مراسم به همت " جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده ادبیات کردستان" برگزار شد.

سخنرانی دکتر عباسی

دکتر حسن عباسی در ابتدای جلسه با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین ، این حرکت عظیم را به تعبیر مقام معظم رهبری همانند "غرش شیری " عنوان نمود، که می تواند بسیاری از تهدیدات را خنثی کند.

از این رو با توجه به این که بخش عظیمی از این حرکت عظیم را جوانان تشکیل می دهند و عازم شدن این امکان وجود دارد تا از  این ظرفیت فرهنگی استفاده شود و این حرکت فرهنگی جدید را  با نگاه دیگری ،  نگاه فراتر از این مسئله مهم با آن نگاه کرد.

این حرکتی تمدن ساز است ،این حرکت امروز به نحوی جا افتاده که امروز از 70-80 کشور مردم در عراق جمع می شوند و از ادیان مختلف مسیحی و یهودی و مسلمین، و این گرده همایی  عظیم حق گرایانه و خدا پرستانه نوید این آینده تمدن الهی را می دهد.

ضمن این که با حساس شدن دشمن تعدادی از سینماهای شاخص غربی با بودجه های کلان همراه شدند در ماجرای راهپیمایی اربعین تا این حرکت را ثبت و ضبط کنند تا نسبت به آن فیلم های سینمایی و سریال بسازند.

موضوع دیگری که جهان را امروز تحت تاثیر خود قرار داده انتخابات آمریکا و ریاست جمهوری ترامپ است.

دکتر حسن عباسی در ادامه سخنرانی خود به دو موضوع زیر می پردازد

1-انتخابات ایالات متحده و تاثیرات جهانی آن و شرایط منطقه کنونی در جهان اسلام

 

2-مسائل سیاست داخلی

 

دانلود بخش اول

دانلود بخش دوم

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار