گلایه مردم روستای کمال‌آباد گالیکش از بی‌آبی

قطعی ۶ روزه آب شرب با وجود گرمای هوا، در روستای کمال آباد شهرستان گالیکش سبب بروز مشکل برای مردم این منطقه و گلایه آنان شده است.

قطعی ۶ روزه آب شرب در روستای کمال آباد/خرابی برق چاه آب عامل قطعی آب است

به گزارش گلستان 24، ابوالقاسم صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گالیکش مبنی بر قطع آب روستای کمال آباد گالیکش اظهار داشت: تابلو برق چاه آب روستای کمال آباد چند روزی با مشکل برخورد کرد که مجبور شدیم قطعات آن را برای تعمیر باز کنیم.

بی‌آبی

مدیر آب روستایی شهرستان گالیکش افزود: قطعات قابل تعمیر خارج شده و برای تعمیر به شرکت سازنده تحویل شد تا در اسرع وقت آماده شود به همین سبب مردم این اهالی چند روزی با کمبود آب مواجه هستند.

وی تصریح کرد: در این مدت این روستا با تانکر آبرسانی می‌شو‌د و شاید به علت گرما هوا و ماه مبارک رمضان و در نتیجه مصرف بیشتر آب، اهالی بالادست با مشکل مواجه شده باشند و اظهار گلایه کنند.

صابری یادآور شد: مشکل روستا حل شده و در حال حاضر تنها مشکل روستاهای گالیکش در زمینه آبرسانی، روستای قوش چشمه است.

وی تاکید کرد: این روستا تحت پوشش آبرسانی و شبکه شهرستان نیست و با تانکر آبرسانی می‌شود.

صابری اظهار کرد: مکاتباتی با نماینده مجلس در شورای اسلامی و فرماندار شهرستان داشتیم و اعتبار حدود یک میلیارد تومان برای ایستگاه پمپاژ و چاه آب و تجهیزات آن نیاز است تا این اهالی از نعمت آب در روستا برخوردار شوند.

مدیر آب روستایی شهرستان گالیکش گفت: البته چشمه‌ای هم در جهت آبرسانی در شهرستان وجود دارد که اهالی از آن استفاده می‌کنند.

یکی از اهالی روستا هم در این زمینه به خبرنگار تسنیم اظهار داشت: نیمه جنوبی روستا کمال آباد به مدت 6 روز است که از آب آشامیدنی محروم هستند.

یکی دیگر از اهالی افزود: روزانه 2 تانکر آب برای آبرسانی به این روستا ارسال می‌شود که با توجه به گرمای هوا و ماه مبارک رمضان جوابگوی اهالی نیست و اگر وضعیت به همین شکل ادامه یابد ما مجبور خواهیم بود در محل فرمانداری تجمع کنیم.

روستای کمال آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گالیکش بیش از یکهزار و 250 نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار