فرماندار آزادشهر:

فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره اقدامات انجام شده برای رفع مشکل قطعی آب در برخی مناطق این شهرستان گفت: با تعویض و تجهیز چاه آب آشامیدنی، کمبود آب شرب در برخی مناطق شهرستان آزادشهر رفع شد.

کمبود آب شرب در شهرستان آزادشهر رفع شد

به گزارش گلستان24، حبیب شفائی نوده درباره رفع مشکل قطعی آب در برخی مناطق این شهرستان اظهار داشت: پمپ چاه آب آشامیدنی شماره 5 شهرستان آزادشهر با اعتبار 400 میلیون ریال تعویض شد. پمپ چاه آب آشامیدنی به همراه الکتروموتور آن به صورت کامل تعویض شده است.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: همچنین دستگاه کلرزنی جدید با پکیج کامل آن خریداری شده و شیرآلات و لوازم کامل آن نیز تعویض شده و با این اقدام، فشار آب تقویت شده و قطعی آب در حوزه خیابان شهیدرجایی تا میدان امام علی(ع) تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

شفائی‌نوده اظهار داشت: در حال پیگیری هستیم تا به تناوب همه چاه‌های آب شرب شهرستان آزادشهر را اصلاح کنیم.

فرماندار شهرستان آزادشهر تصریح کرد: در شهر آزادشهر 11 چاه آب وجود دارد که 15 هزار مشترک شهری از آن استفاده می‌کنند و تقریبا همه آن‌ها نیاز به تعویض پمپ و پکیج آن را دارند.

شفائی با بیان اینکه منابع آب در آینده نه چندان دور یک شاخص مهم و تعیین کننده در معادلات جهانی و منطقه‌ای خواهد بود، اظهار کرد: امیدواریم با تمرکز بر روی فرهنگ مصرف بتوانیم میزان مصرف آب را کاهش دهیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار