یک سوژه جذاب برای برنامه ماه عسل ؛

احسان علیخانی مرد باشد و میان این همه سوژه های خوب و بعضا بی کیفیت خود به سراغ خانواده های کارگران معدن زمستان یورت آزادشهر بیاید که حرف ها و دردهای نگفته بسیاری دارند .

احسان علیخانی از خانواده های کارگران معدن زمستان یورت برنامه بسازد

به گزارش گلستان 24، احسان علیخانی سالهاست که با برنامه جالب ، زنده ، مهیج و جانسوز "ماه عسل" مهمان مردم خونگرم ایران در ماه مبارک رمضان است .

در خصوص این برنامه نظرات ، پیشنهادات و انتقادات و تعریف ها زیاد است اما از هر چه که بگذریم حضور سوژه های داغ ، نادر و کمتر شناخته شده اما پر رمز و راز در این برنامه مخاطبین بسیاری را هنگام افطار پای جعبه جادویی می نشاند و اشک های زیادی را هم بر روی گونه ها غلطانده است .

photo 2017 05 03 13 39 03 826x1024

استان گلستان هم در این سالها از این سوژه ها بی نصیب نبوده و واقعه منا باعث شد تا یکی از بانوان ترکمن گنبدی که شوهرش در حادثه منا شهید شد و خودش هم به طرز معجزه آسایی از مرگ رهایی یافته بود ، در این برنامه شرکت کند .

حال این روزها استان گلستان داغدار حادثه ای غمناک تر و دردناک تر است ، حادثه انفجار معدن زمستان یورت آزادشهر که طی آن 43 نفر از بهترین کارگران و جوانان این استان به دیدار معبود خود شتافتند .

جگر خانواده های این عزیزان ، پدران ، مادران ، همسران و فرزندان این کارگران از دست رفته این روزها می سوزد و از چشمانشان خون می بارد ، این عزیزان علیرغم مصائب و دشواری های فراوان در پرداخت حقوق و تجمعات مختلف برای احقاق حقوق خود در سالهای گذشته ، بعد از مرگ عزیزانشان به آن رسیدند که خیلی دیر بود و نوشدارو بعد از مرگ سهراب .

bahramm2

بهرام هدایتی یکی از جانباختگان معدن

اما روحیه و امید در این مردم خونگرم باعث شد تا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کنند و عاشقانه در خط انقلاب بمانند .

اما احسان علیخانی هم مرد باشد و میان این همه سوژه های خوب و بعضا بی کیفیت خود به سراغ خانواده های این عزیزان بیاید که حرف ها و دردهای نگفته بسیاری دارند .

به احسان عیلخانی قول می دهم که برنامه با این خانواده ها جزو پرمخاطب ترین ، سوزناک ترین و ماندنی ترین برنامه های ماه عسل چند سال گذشته باشد به شرط اینکه علیخانی رنج سفر را تحمل کند و به این منطقه بیاید و سوژه مورد نظر برنامه اش را انتخاب کند .

نویسنده : جواد عموزاد

انتهای پیام / گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار