یکی از رانندگان موتورسیکلت در گرگان اقدام خطرناکی انجام داد که متاسفانه دیدن چنین تصاویری دارد به امری عادی تبدیل می شود.

اقدام خطرناک یک راننده گرگانی+تصاویر

به گزارش گلستان 24، «حمل وسایل سنگین و یا حادثه ساز با موتورسیکلت، عدم استفاده از کلاه ایمنی، نبستن کمربند در خودروهای سواری، سرعت و سبقت غیرمجاز و چندین تخلف دیگر رانندگی» از جمله تخلفاتی هستند که علاوه بر زننده بودن از نظر فرهنگی، بسیار خطرناک و حادثه ساز هستند، تخلفاتی که آنقدر تکرار شده اند که یا در نظر عموم عادی شده یا کمتر کسی به آن واکنش نشان می دهد.

به گفته سرهنگ ایوب شرافتی، رئیس پلیس راهور استان گلستان، نیمی از تصادفات استان در «گرگان» اتفاق می افتد، وی در حالی بیشترین آمار کشته شدگان تصادفات گرگان را مربوط به «موتورسیکلت سواران» خواند که هنوز دیدن تصاویر خطرناک از رانندگان موتورسیکلت امری تقریبا عادی تلقی می شود!

تصویر زیر از یک موتورسوار گرگانی در ورودی شهرک «ویلاشهر» گرفته شده است، حمل سه عدد کپسول گاز در کنار نداشتن کلاه ایمنی خطر را چند برابر کرده است، اگر حادثه ای برای این فرد یا امثال این افراد پیش بیاید چند نفر آسیب خواهند دید؟

حمل این کپسول ها با موتور و یا اقدام های دیگری نظیر رانندگی با موتورهای بدون چراغ در جاده های تاریک بین شهری، می تواند از عدم توان مالی برای پرداخت کرایه خودروهای باری و یا خرید چراغ حکایت داشته باشد، برای مثال اگر کرایه حمل این سه کپسول را 20هزار تومان تخمین بزنیم این مقدار چند درصد از درآمد روزانه یک «کارگر» است؟؟

ranande1

ranande2

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار