وانت داران شهرستان کردکوی که قشری بسیار زحمتکش در شهرستان کردکوی محسوب می شوند با مشکلات فراوانی روبرو هستند که میطلبد مسئولین شهر ما توجه بیشتری به این عزیزان کنند.

گلایه وانت داران شهرستان کردکوی/وانت داران کردکوی ساماندهی شوند

ماشین های ما همه فرسوده شده اند امتیازی به ما بدهند وامی در اختیار ما قرار دهند تا ماشین های فرسوده خودمان را تعویض کنیم.

به گزارش گلستان 24، در بین ما جوانانی هستند که بعلت بیکاری وسیله نقلیه خریداری کردند و وارد جاده شدند؛ میطلبد فکری بحال جوانان ما که سرمایه های این مملکت هستند بکنند.

وانت داران شهرستان کردکوی

«امید ایلات» یکی از وانت داران شهرستان کردکوی از عدم توجه مسئولین به قشر وانت داران ابراز نارضایتی کرد: توقف وانت‏ بار‌ها در کنار خیابان و ایجاد سد معبر، تخلف محسوب می‌شود که هر روز با اخطارهای ترافیکی برادران زحمتکشمان در پلیس راهور مواجه می شویم که لازم است مسئولین برای این مشکل ما تدبیری بیاندیشند تا تخلف ترافیکی مرتکب نشویم.

وی می‌گوید: ما تقصیری نداریم و نمی‌توانیم برویم در بیابان کار کنیم، مشتریان ما مردم هستند. پس مسئولان باید شغل ما را ساماندهی کنند و مکانی برای کار ما در نظر بگیرند. چون خود وانتی‌ها سرمایه‌ای ندارند که بخواهند شرکت حمل بار راه اندازی کنند.

یکی دیگر از رانندگان وانت ‏بار که سال‌ها با این شغل امرار‌ معاش می‌کند، به خبرنگار ما گفت:

بسیاری از مشاغل درحال ساماندهی هستند، ولی متاسفانه وانت ‏بارهای شهرستان کردکوی هنوز نه مکانی برای کار خود دارند و نه صنفی.

ما رانندگان از مسئولین شهرستان و شورای اسلامی شهر تقاضا داریم فکری بحال ما کنند.

بدیهی است که با ساماندهی وانت ‏بارها هم بی‏ نظمی‏ های ایجاد شده در ترافیک سطح شهر رفع خواهد شد و هم خود رانندگان وانت بارها با خیالی آسوده به کسب و کار خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 

منبع: رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار