جانباز شیمیایی 70 درصد گلستانی:

یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر اینکه عزت کار کردن همراه با توسل و توکل به خدا و ائمه‎اطهار(ع) روزی انسان را دوبرابر می‎کند، گفت: باید خوب کار کنیم، حتی بهتر از گذشته؛ راه برای کارهای انقلابی روشن است.

راه برای کارهای انقلابی روشن است/ به عرق جبین برای کسب روزی حلال افتخار کنید

به گزارش گلستان24،​ صادق روشنی در هشتمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان اظهار کرد: یک روز دیگر به عمر همه ما اضافه شد و توفیقی به دست آوردیم تا شهدا، قرآن و خدا را بهتر بشناسیم و شکر نعمت را بر جای آوریم.

صادق روشنی

وی با اشاره به اینکه مسیر انقلاب اسلامی کاملا روشن است، تصریح کرد: شهدا به ما درس‎های زیادی دادند تا گام‎های کج نگذاریم، اگر به شهید و شهادت اعتقاد داریم باید در مسیر آنها حرکت و عمل کنیم.

این جانباز 70 درصد شیمیایی؛ یکی از ارزشمندترین اعمال را در کار و تلاش و مجاهدت دانست و افزود: در مسیر کار و تلاش نباید توقف کنیم.

روشنی با اشاره به راز موفقیت انقلاب اسلامی در برابر دشمنان و معاندان ابراز کرد: تانک و گلوله رمز پیروزی انقلاب نبود بلکه توسل و توکل به ائمه اطهار (ع) و خدا این انقلاب را در مسیر پیروزی قرار داد فراموش نکنیم اگر نور ایمان در دل‎های مسلمانان تقویت شود هیچ‎کس نمی‎تواند بر آن غلبه کند.

وی گفت: باید خودمان را بشناسیم، خودشناسی راهی برای خداشناسی است، حضور در یادواره شهدای کارگری برایم یک افتخار است، جامعه کار و تلاش باید به عرق جبین که برای کسب روزی حلال ریخته می‎شود افتخار کنند.

این جانباز 70 درصد شیمیایی با اشاره به اینکه قرآن راه دوستی ما با خدا است، افزود: ارزشمندی کار به این است که با خواندن سوره حمد و آیة‎الکرسی آن را آغاز کنیم این کار ما را به خدا پیوند بیشتری می‎دهد.

روشنی با اشاره به اینکه عزت کار کردن همراه با توسل و توکل به خدا و ائمه‎اطهار (ع) روزی انسان را دوبرابر می‎کند، گفت: باید خوب کار کنیم، حتی بهتر از گذشته؛ راه برای کارهای انقلابی روشن است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار