رئیس اداره اوقاف شرق گلستان خبر داد:

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شرق گلستان از اجرای طرح دست های مهربانی با حضور امام جمعه محترم مینودشت در ماه مبارک رمضان خبر داد.

اجرای طرح دست های مهربانی با حضور امام جمعه محترم مینودشت+ تصاویر

به گزارش گلستان 24، جعفر ذوبی سرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام مبارک رمضان ویژه برنامه ضیافت الهی در ۸ بقعه از حوزه اجرایی مینودشت در حال برگزاری می باشد که هر شب در این بقاع افطاری ساده برگزار میگردد . 

ذوبی سرابی افزود: در این ایام مینودشت پذیرای دو مبلغ اعزامی از قم و ۴ مبلغ بومی بوده که در این بقاع به صورت شبانه روزی در حال خدمت می باشند و به دورترین بقاع هم اعزام شده که با استقبال مردم خداجوی و روزه دار روبرو شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مینودشت خاطرنشان کرد: از جمله برنامه‌ های ویژه که در ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار خواهد می توان به ایجاد خیمه های معرفت ، پاسخ گویی به سوالات شرعی ، غرفه کودکان ، همه واقف باشیم ، برنامه خدیجه(س) مادر امت ، محفل انس با قرآن ، مراسم شبهای لیالی قدر ، میلاد امام حسن مجتبی (ع)، دست های مهربانی ، برپایی نماز عید فطر در بقاعی که امکان برگزاری دارند و شرکت خادمین در راهپیمایی دندان شکن روزقدس اشاره کرد.

وی اذعان کرد: طرح دست های مهربانی یکی از فعالیت هایی است که از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مینودشت راه اندازی شده است که به مناسبت های گوناگون بسته هایی متشکل از مواد غذایی و مایحتاجی معیشتی آماده می کنند و به منازل افراد کم بضاعت و یا بی بضاعت برده می شود.

وی در پایان تاکید کرد: اگر فرهنگ حسنه وقف در بین مردم، چه به صورت مشارکتی و چه به صورت انفرادی رواج پیدا کند، شاهد تحول عظیمی در راستای اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال  که از منویات امام خامنه ای می باشد ، خواهیم بود.

 

دست های مهربانی مینودشت (1)

دست های مهربانی مینودشت (2)

گفتنی است حوزه اجرایی اداره اوقاف و امور خیریه شرق استان گلستان که در سال گذشته افتتاح و راه‌اندازی شده است شامل شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه است که به نوعی بزرگترین حوزه اجرایی را در سطح استان شامل می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار