در پی انتشار یک خبر :

فرماندار بندرگز از تاکید بر پیگیری قضائی برای برخورد با افراد و رسانه هایی که اخبار کذب به سطح جامعه مخابره می کنند خبر داد.

فرماندار بندرگز از پیگیری قضایی و برخورد با رسانه ها خبر داد + سخنی با آقای میرزایی فرماندار

فرماندار بندرگز به تشریح واقعیت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی تحت عنوان درگیری اراذل و اوباش با معاونش پرداخت.

به گزارش گلستان 24، علی اصغر میرزایی فرماندار بندرگز در پی انتشار تصاویری با مضمون مجروح شدن معاون فرماندار بندرگز در درگیری با اراذل و اوباش، گفت: فردی که با استناد تصاویر منتشره در فضای مجازی  در اثر اصابت سلاح سرد مجروح شده است، حسن علیخانی مسئول روابط عمومی فرمانداری بندرگز است که در جریان اختلاف و نزاع خانوادگی با برادر زاده اش آسیب دیده است. 

علی اصغر میرزایی

فرماندار بندرگز با بیان اینکه این امر هیچ ارتباطی به حوزه های اداری و دولتی نداشته و طرح مباحثی مانند درگیری با اراذل و اوباش از اساس مردود است؛ افزود: متاسفانه برخی رسانه ها برای جذب مخاطب از روش های نادرست و غیر منصفانه استفاده می کنند که این امر با رسالت واقعی رسانه ها منافات دارد و سبب تشویش اذهان عمومی و القای حس ناامنی در جامعه خواهد شد و از سوی دیگر اعتماد عمومی نسبت به رسانه های زحمتکش را نیز کاهش می دهد.

وی با تاکید بر پیگیری قضائی برای برخورد با افراد و رسانه هایی که اخبار کذب به سطح جامعه مخابره می کنند؛ اظهار داشت: رعایت حرمت افراد و تلاش برای ایجاد آرامش در جامعه، از مولفه هایی است که یکایک شهروندان ملزم هستند در راستای استقرار و تثبیت آن تلاش کنند.

تحلیل : نمی دانیم که فرماندار بندرگز جناب آقای میرزایی از چه آشفته شده که این روزها همنوا با اربابانش که فقط در شعار دم از آزادی بیان و زنده باد مخالف من سر می دهند ، پیگیر شکایت از رسانه ها و خبرنگاران شده است .

البته این موضوع یعنی پیگرد قانونی خبرنگاران و رسانه ها در دولت تدبیر و امید تقریبا به یک امر عادی و روزانه تبدیل شده و هر روز شاهدیم که بحث شکایت از یک رسانه مطرح می شود .

اینکه فرد مضروب شده معاون شما بوده یا مسئول روابط عمومی چه فرقی می کند و اینکه این مطلب منتشر شده چه ثلمه ای به فرمانداری وارد کرده که اینگونه برآشفته شده اید .

آقای میرزایی ! بهتر است به ریشه یابی اینگونه مسائل بپردازید و منشا اینگونه اخبار یعنی تلگرام را مواخذه کنید که توسط دولت تدبیر و امید به عنوان بهترین دستاورد این دولت و هدیه ای به مردم عنوان شده است و اینکه امروز هر چی میکشیم از این تلگرام است و دیدیم چه راحت آیت الله کاشانی را آمریکایی کردند و چه راحت شاه را بر جمهوری اسلامی ترجیح می دهند .

تا زمانی که تلگرام آزاد باشد این مسئله که چیزی نیست ، بدتر از این در انتظار مردم خواهد بود و همه اینها به لطف آزادی بی حد و حصری است که دولت متبوع آقای میرزایی در اختیار مردم گذاشته است .

از ما گفتن ؛ خود دانید ، صلاح مملکت خویش خسروان دانند .

انتهای پیام /

 

ارسال نظر

آخرین اخبار