شهردار گرگان از افتتاح زیرگذر میدان معلم در شب چهارشنبه سوری امسال(26 اسفند) به عنوان عیدی سال نو خبر داد و افزود : مردم گرگان سزاوار چشیدن شهد شیرین خدمت هستند .

افتتاح زیرگذر میدان معلم در شب چهارشنبه سوری

 حسین صادقلو شهردار گرگان ظهر امروز در جمع اهالی رسانه اظهار کرد : پروژه زیرگذر معلم طبق وعده غروب 26 اسفندماه همزمان با شب چهارشنبه سوری افتتاح  و همراه با آن جشن نورافشانی نیز برگزار می شود.

به گزارش گلستان 24، صادقلو افزود: قرار بود این پروژه 18 ماهه به پایان برسد اما چون پروژه تقاطع سه سطحی گلشهر به تعویق افتاد یک شیفت کاری به پروژه زیرگذر معلم اضافه شد و این پروژه چندین ماه زودتر افتتاح می شود.

وی اعلام کرد: افتتاح این پروژه عیدی ما به شهروندان گرگانی است که طعم شیرین خدمات را بچشند که سزاوار آن نیز هستند.

شهردار گرگان از کلنگ زنی تقاطع سه سطحی گلشهر در شب چهارشنبه سوری امسال همزان با افتتاح زیر گذر معلم خبر داد و اذعان کرد: موفق شدیم  یک سری علمیات اداری برای جابجایی تاسیات مانند لوله های آب، کابل های برق و تلفن و فیبر نوری که با برگزاری جلسات با سایر دستگاه های اداری انجام دهیم.

صادقلو از جابه جایی درخات این منطقه به دلیل نگهداری آنها خبر داد و اذعان کرد: در این منطقه چنارهای مناسبی داریم  از این رو ۸۸ اصله درختی که در مسیر پل زیرگذر قرار می گیرد توسط پیمانکاری که در شهرهای بزرگ، جابه جایی نهال را انجام داده انتقال این درختان انجام می شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار