جلسه علنی شورای شهر گرگان امشب نیز به دلیل عدم حضور رئیس و نایب رئیس شورا تشکیل نشد تا تعداد جلسات تشکیل نشده در دو ماهه اخیر به عدد 3 برسد.

جلسه علنی شورای شهر گرگان برای سومین بار تشکیل نشد

به گزارش گلستان 24، مطابق شنبه ها صبح امروز(2 اسفندماه) روابط عمومی شورای شهر گرگان طی پیامکی اعلام کرد که جلسه صحن علنی عصر امروز ساعت 17 تا 20 برگزار می شود.

اما این جلسه برای سومین بار طی دو ماه اخیر برگزار نشد تا شائبه ها پیرامون طرح سوال و استیضاح شهردار گرگان همچنان تیتر اول رسانه ها باشد.

در دو ماه گذشته یک بار به دلیل سفر حسین ربیعی به مشهد و کسالت نبی هزارجریبی جلسه صحن علنی برگزار نشد در حالی که گفته شده بود در این جلسه قرار بود 19 سوال اعضای معترض به شهردار گرگان داده شود.

بار دوم نیز هفته های گذشته بود که 4 نفر از اعضای شورای شهر که طرفدار شهردار هستند و رئیس و نایب رئیس هم جزو آنان می باشند با هم به وزارت کشور می روند تا حکم صادقلو را تمدید کنند و این جلسه هم برگزار نشد در حالی که گفته می شد حریف با توپ پر به صحن علنی می آید.

امشب نیز این جلسه برگزار نشد و اعضای گروه 4 نفره گویا تا آمدن حکم شهردار به دنبال اتلاف وقت و نهایتا افتتاح زیرگذر میدان معلم هستند تا از این پروژه بیشترین بهره  برداری تبلیغاتی را بکنند.

اما این جدال ناتمام همچنان ادامه دارد وشاید دلیل آن قسم هایی باشد که  دو طیف حاکم بر شورای شهر برای ماندن و یا رفتن حسین صادقلو یاد کرده اند .

ای کاش اعضای شورای شهر بر سر منافع مردم و شهر اینگونه با سماجت روی قسم های خود متعهد می ماندند.

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار