گلستان دو روز بحرانی را تجربه می‌کند

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان گفت: متاسفانه امروز و فردا دو روز بحرانی در استان گلستان خواهد بود و ما گرمای بی‌سابقه‌ای را در گلستان تجربه خواهیم کرد.

 10 درصد مصرف برق گلستان را، مشترکان اداری تشکیل می‌دهند

به گزارش گلستان 24، علی‌اکبر نصیری ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز و فردا گرمای بی‌سابقه‌ای گلستان را در برخواهد گرفت مشترکان مصرف برق باید مصرف برق را رعایت کنند.

 برق گلستان

وی تصریح کرد: ساعات کاری ادارات در استان گلستان از امروز تغییر پیدا کرد و ساعت رسمی تمام ادارات از 6 و 30 دقیقه الی 13 و 30 دقیقه خواهد بود تا در تامین برق دچار مشکل نشویم.

*  10 درصد مصرف برق استان را مشترکان اداری، تشکیل می‌دهند/ درجه حرارت در گلستان به 46 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با بیان اینکه 10 درصد مصرف برق را مشترکان اداری تشکیل می‌دهند، ابراز کرد: امیدواریم با این حرکتی که در راستای مدیریت مصرف برق در استان گلستان انجام گرفت و تمام مشترکان ادارای ساعات مصرف برق را رعایت کنند می‌توانیم در مصرف برق صرفه‌جویی را داشته باشیم.

نصیری با اشاره به اینکه امروز و فردا دو روز بحرانی در استان گلستان است، گفت: از تمام شهروندان گلستانی خواهشمندم که میزان مصرف برق را رعایت کنند زیرا درجه حرارت به 46 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید و درصورتی که مصرف برق مدیریت نشود دچار بحران و چالش خواهیم شد.

وی با بیان اینکه در روز گذشته شبکه سراسری مصرف برق از 53 هزار مگاوات هم گذشت، اذعان کرد: مصرف برق استان گلستان از 53 هزار مگاوات هم گذشت این درحالی است که پیک مصرف برق در سال گذشته 52 هزار مگاوات بود.

*شهروندان تا جایی که می‌توانند از لوازم سرمایشی کم‌مصرف استفاده کنند/ موضوع مصرف برق را جدی بگیریم

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با اشاره به اینکه مصرف برق استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال‌های گذشته رو به افزایش است، ابراز کرد: شهروندان باید موضوع مصرف برق را جدی بگیرند و حتما مصرف برق را مدیریت کنند و در ساعات اوج مصرف که از ساعت 13 لغایت 17 است مصرف برق را رعایت کنند.

نصیری بیان کرد: شهروندان تا جایی که می‌توانند از لوازم سرمایشی کم‌مصرف نظیر پنکه استفاده کنند و در صورت استفاده از کولر درجه آن را بین 24 الی 26 درجه تنظیم کنند تا این بحران را پشت‌سر بگذرانیم.

وی با تاکید بر اینکه دو روز بحرانی را در سطح استان گلستان تجربه خواهیم کرد، اذعان کرد: امروز و فردا دو روز بسیار گرمی در سطح استان حاکم است که باید مصرف برق را مدیریت کنیم.

*مصرف برق در گلستان به یک‌هزار و 80 مگاوات رسید/ رشد 15 درصدی مصرف برق در استان

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان با تاکید بر اینکه میزان مصرف برق باید مدیریت شود، یادآور شد: در روز گذشته یک‌هزار و 80 مگاوات را در استان گلستان پشت‌سر گذراندیم که متاسفانه اگر این روند ادامه پیدا کند منجر به قطع برق خواهد شد.

نصیری از رشد 15 درصدی مصرف برق استان گلستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اذعان کرد: میزان مصرف برق در استان گلستان نسبت به روزهای مشابه سال گذشته قریب به 15 درصد رشد داشته است که این یک مسئله بسیار جدی برای مشترکان مصرف برق است که در صورت رعایت نشدن مصرف برق دچار مشکل خواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار