مدیرکل دفتر شهری استانداری گلستان خبر داد

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری گلستان گفت: شهرهای ساحلی بندرگز و نوکنده مشترکا نسبت به تهیه طرح ایجاد جاده سلامت ساحلی از سایت بندرگز تا سایت نوکنده در خط ساحلی اقدام می‌کنند.

اجرای طرح «جاده سلامت ساحلی» از سواحل بندرگز تا نوکنده

به گزارش گلستان 24، محمد حمیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید کمیته پشتیبانی، بهداشتی و رفاهی سواحل دریا استان گلستان از سواحل و مجتمع‌های تفریحی توریسیتی ساحل نوکنده، بندرگز و بندرترکمن ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط شهرداران سه شهر نوکنده، بندرگز و بندرترکمن، از تکمیل محل شنای برادران و خواهران برای استفاده مسافران در سواحل بندرگز و بندرترکمن و ارائه تذکرات لازم به شهرداران برای تکمیل در اسرع وقت خبر داد.

جاده سلامت ساحلی

وی تصریح کرد: این بازدید میدانی پیرو برگزاری جلسات بررسی مسائل و مشکلات خدماتی، رفاهی و بهداشتی مراکز تفریحی و توریستی ساحلی استان و وفق مفاد دستورالعمل ابلاغی از سوی قائم مقام وزیر کشور و رئیس ستاد مرکزی ساماندهی سواحل کشور صورت پذیرفته است و سایر موارد رفاهی و بهداشتی نیز توسط نماینده سازمان‌های ذیربط بررسی و راهکارهای لازم در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیته پشتیبانی و بهداشتی و رفاهی کارگروه ساماندهی سواحل استان گلستان افزود: شهرهای ساحلی بندرگز و نوکنده مشترکا نسبت به تهیه طرح ایجاد جاده سلامت ساحلی از سایت بندرگز تا سایت نوکنده در خط ساحلی اقدام می‌کنند.

حمیدی گفت: برگزاری مراسمات متنوع به ویژه ورزش‌های ساحلی در ایام تابستان در ساحل نوکنده با توجه به ظرفیت بالای آن از نظر وجود فضای لازم از مراجع استانی توسط شهرداری نوکنده نیز صورت می‌پذیرد.


گفتنی است اعضای کمیته پشتیبانی، بهداشتی و رفاهی سواحل دریا استان گلستان با حضور محمد حمیدی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی، بهداشتی و رفاهی سواحل استان از مجتمع‌های تفریحی توریسیتی ساحل نوکنده، بندرگز و بندرترکمن به منظور بررسی مسائل و مشکلات رفاهی – بهداشتی مجتمع‌های فوق بازدید کردند.

کمیته خدماتی، رفاهی و بهداشتی به مسئولیت اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری است و یکی از 9 کمیته تعریف شده ذیل ستاد ساماندهی سواحل استان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار