حمایتم از «سردارزاده» منطقی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: احمد سردار زاده در دوران مسئولیتش عملکرد خوبی داشت و اگر من از وی حمایت کنم برای آنکه به سمتی برسانم کار منطقی است.

توضیحات «مروتی» درباره تلاش برای اعطای پست به خواهرزاده استاندار گلستان

به گزارش گلستان 24، رضا مروتی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص انتشار مطالبی در کانال‌های تلگرامی و انتشار گسترده آن در خصوص حمایتش از یکی از مدیران استان گلستان و انتشار شایعاتی در خصوص تلاش وی برای انتصاب یکی از اقوام استاندار گلستان در سمتی خاص، اظهار کرد: همه می‌دانند من از همه مدیرانم به خوبی و با قدرت دفاع می‌کنم.

وی ادامه داد: علت آن هم این است که من مدیرانم را می‌شناسم و به کارکرد آنها اعتقاد دارم در این چهار سال مسوولیتم در استان گلستان فکر نمی‌کنم چنین رویکردی داشته و یا از من دیده شده باشید که من از یک فرد خاصی برای رسیدن به یک سمت خاصی را حمایت کنم.

مروتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تا زمانی که همه مدیران فعال در مجموعه من صداقت دارند و در کارشان دقت دارند و رعایت نکات با مصلحت مردم و توسعه‌ای استان را در دستور کار دارند از دید من حتی گرایش‌های سیاسی آنها برای ادامه فعالیت اهمیتی ندارد.

مروتی گفت: دولت تدبیر و امید دولت یک جناح خاص نیست و حسن دولت تدبیر و امید استفاده از توانمندی افراد است و حال این افراد می‌خواهد هر گرایش خاص سیاسی را داشته باشند.

وی ادامه داد: در اول دوره مسوولیتم بر تمام همکارانم در حوزه معانت عمرانی تاکید کردم که که رفتارهای سیاسی را نباید در کارشان بروز دهند و هیچ وقت هم بروز ندادند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به برخی شایعات و ادعاهایی که برخی بیان کردند من به دنبال این هستم آقای سردارزاده، آقای حسام، آقای حمیدی و یا آقای مقدم برود بشود مدیر دستگاه دیگری، تصریح کرد: یک مطلب جالب دیگری که خواندم این بود که من در تلاش هستم که خواهرزاده استاندار را به عنوان رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها منصوب کنم.

مروتی گفت: این مطالبی که پخش می‌شود برآمده از ذهن افرادی است که قصد دارند برای رسیدن به مناصب مختلف تصمیم می‌گیرند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس که پرسیده شد در بین صحبت‌های شما لفظی از رفتن آقای استاندار بیان شد، آیا تصمیمی برای تغییر استاندار گلستان گرفته شده است، گفت: همچین چیزی مطرح نیست اما اگر با فرض این باشد که تصمیم تغییر استاندار گلستان وجود دارد آیا به نظر شما منطقی است که من خواهرزاده وی را در سازمانی منصوب کنم که استاندار بعدی که بیاید به سادگی می‌تواند وی را از این مسئولیت تودیع کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان در خصوص عملکرد احمد سردارزاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای استان گلستان تصریح کرد: برخی از افراد در برخی از حوزه‌ها عملکرد خوبی دارند و در برخی از حوزه‌ها ضعیف هستند و احمد سردار زاده در استفاده از توان نیروی انسانی خوب عمل کرد و در زمان مسوولیت وی در مجموعه مدیریت پسماند استان عملکرد بسیار خوبی داشت.

مروتی گفت: حتی اگر من از وی حمایت کنم برای آنکه به سمتی برسانم کار منطقی است اما به واقع این اتفاق نیافتاده چون اگر وی به خوبی در مجموعه من کار کرده نباید اجازه دهم از مجموعه خارج شود.

وی در خصوص بکار بردن عنوان مدیر احمدی‌نژادی برای احمد سردار زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان گلستان، تاکید کرد: کلمه مدیر احمدی‌نژادی کلمه زیبایی نیست چون اگر اینگونه بخواهیم در نظر بگیریم همه افراد دولت گذشته حتی کارمند دولت قبل بودند باید مدیر احمدی‌نژادی آنها را بدانیم که این یک تفکری است که از یک جناح چماقی برای سایرین بسازیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: در دولت تدبیر  و امید هر کسی که عملکرد خوبی نداشت کنار رفت و هر کسی نتوانست خروجی متناسب با دولت تدبیر و امید را ارائه کند کنار رفت.

مروتی اضافه کرد: این اختیار را آقای استاندار به من داده بود که در حوزه معاونت عمرانی بتوانم مستقل کار کنم و برای هر سمتی ده‌ها نفر نامزد و پیشنهاد می‌شوند اما در انتخاب من هم معذوریت‌هایی وجود داشت مثل معذوریت‌هایی که از بیرون از مجموعه استانداری نباید کسی را انتخاب کنیم و به کارمندان باید بیشتر توجه کنیم.

وی ادامه داد: کلمه مدیر احمدی‌نژادی غلط است و باید ببینیم چه کسی تفکر احمدی‌نژادیسم دارد و با احمدی‌نژادیسمی مخالفم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان تاکید کرد: هر کسی توانمندی‌هایی دارد و هر کسی می‌تواند توانمندی‌هایش را در هر شرایطی برای کشورش ارائه دهد.

مروتی در پایان در پاسخ به اینکه چه میزان ممکن است در حوزه مدیریتی شما یکی مدیر اصولگرا جایگاهی داشته باشد، بیان کرد: من به اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در جایگاه فنی اعتقاد ندارم و اگر در حوزه فنی یک فردی کارآمد و موثر باشد بکارگیری خواهم کرد و مگر می‌شود کسی به واسطه اصولگرا بودنش منفورش کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار