رئیس پلیس راهور گلستان از برخورد مرگبار یک دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه سواری در شهرستان گرگان خبر داد و گفت: این تصادف منجر به فوت راکب موتورسیکلت شد.

برخورد مرگبار موتورسیکلت و 2 دستگاه سواری در گرگان

به گزارش گلستان24،  ایوب شرافتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته یک فقره تصادف منجر به فوت در سه راهی استاندارد شهرستان گرگان رخ داد که سرنشین موتورسیکلت در دَم جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه امیدواریم شاهد اینچنین صحنه‎هایی در سطح استان نباشیم، تصریح کرد: این تصادفات تلنگری است تا رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی بیشتر دقت کنند تا شاهد تصادفات اینچنینی نباشیم.

رتبه دوم استان گلستان در تصادفات موتورسیکلت

شرافتی ابراز کرد: متاسفانه در چند روز گذشته در نشستی که در پایتخت صورت گرفت طبق اعلام راهور ناجا، استان گلستان در بُعد جانباختگان حوادث ترافیکی در حوزه موتورسیکلت رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

رئیس پلیس راهور گلستان با تاکید بر اینکه این حوادث زیبنده مردم گلستان نیست، اذعان کرد: رانندگان موتورسیکلت باید توجه بسیاری به این امر داشته باشند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از کلاه ایمنی نیز در هنگام رانندگی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه گاهی مشاهده می‎کنیم که موتورسواران چند سرنشین سوار می‎کنند، یادآور شد: این وضعیت اصلا وضعیت مناسبی نیست و قطعا خط قرمز ما این خواهد بود که برخورد شدیدی با موتورسیکلت‌سوارانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‎کنند خواهیم داشت.

شرافتی تاکید کرد: با موتورسوارانی که فضای مخاطره‎آمیزی را برای سایر کاربران ترافیک ایجاد می‎کنند، برخورد خواهیم کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار