با حضور معاون قوه قضاییه برگزار شد؛

نشست تخصصی وقف و قضا با رویکرد تثبیت موقوفات و رسیدگی به پرونده های ملی اوقاف گلستان با حضور معاون قوه قضاییه صبح امروز در تهران برگزار شد.

نشست تخصصی وقف و قضا با رویکرد تثبیت موقوفات و رسیدگی به پرونده های ملی اوقاف گلستان

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام امین قرایی صبح امروز در نشست تخصصی وقف و قضا اظهار داشت: این نشست تخصصی با حضور قائم مقام آیت الله جنتی و عضو حقوقدان شورای نگهبان و قضات ویژه دیوان عالی به منظور تعامل و هم اندیشی در خصوص طرح پرونده‌های ملی موقوفات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان در محاکم قضایی و نحوه رسیدگی به آنها در دادگاه‌ها برگزار شد.

ریس اداره حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف استان گلستان افزود: از مهمترین مصوبات این نشست تخصصی، پیگیری اولویت دار پرونده های اوقافی از سوی دستگاه قضا و رسیدگی خارج از نوبت به آنها بوده است.

نشست وقف و قضا

وی گفت: در نشست تخصصی امروز پرونده‌های مربوط به اموال وقفی هم با حضور قضات رسیدگی کننده به این پرونده‌ها،  آسیب‌شناسی و بررسی شد.

نشست وقف و قضا

قرایی با بیان اینکه قوه قضائیه نگاه ویژه ای به موقوفات و تسریع در رسیدگی به پرونده ها ی موقوفات داشته تصریح کرد: دستگاه قضا به دنبال استیفای حقوق موقوفات می باشد و دراین بخش هیچ گونه کوتاهی نخواهد کرد.

نشست وقف و قضا2

گفتنی استنشست تخصصی وقف و قضا با رویکرد تثبیت موقوفات و رسیدگی به پرونده های ملی اوقاف گلستان صبح امروز در در محل دفتر معاونت قضایی قوه قضائیه تهران برگزار شد و قائم مقام آیت الله جنتی و عضو حقوقدان شورای نگهبان و قضات ویژه دیوان عالی، حجت الاسلام والمسلمین خوشنودی مدیرکل حقوقی سازمان، حجت الاسلام والمسلمین قرایی رئیس حقوقی اوقاف گلستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان گرگان و جناب آقای شاعری کارشناس حقوقی اداره اوقاف و امورخیریه گرگان در این نشست حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار