مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان:

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان گفت: همزمان با هفته قوه قضائیه، نخستین واحد اجرایی ثبت و اسناد استان گلستان امروز در گرگان افتتاح شد.

نخستین مرکز اجرایی ثبت و اسناد استان گلستان افتتاح شد

به گزارش گلستان 24 ، عباسعلی زارع تیله‌نوئی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: در برنامه توسعه ششم، همه اسناد قابلیت صدور اجرایی مانند چک بلامحل و مهریه از طریق اداره ثبت و اسناد پیگیری و طرح دعوی می‌شود.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان افزود: با توجه به اینکه واحد اجرایی ثبت و اسناد همانند یک دادگاه کوچک است و نیاز به محاکم قضایی برای پیگیری چنین موضوعاتی نیست و به علت مشکل کنبود فضای اداری، فضای جدیدی امروز افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این فضای جدید واحد اجرایی ثبت شهر گرگان است که در خیابان شهید رجایی در گلشن 22 راه‌اندازی شد.

مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان گلستان تاکید کرد: این واحد اجرایی با یک رئیس، یک معاون و 8 کارشناس با فضای اداری جدید و چارت جدید فعالیت مربوط به اسناد لازم‌الاجرا را انجام می‌دهد.

زارع درباره خدمات کاداستر در سطح استان که در سال گذشته دارای رتبه‌های اول تا پنجم بوده، اظهار کرد: اگر دستگاه های اجرایی مرتبط با صدور سند مالکیت تک برگی مانند اشخاص حقیقی پیگیر امور شوند در بسیاری از معیارهای تعیین شده برنامه‌های جامع قانون حدنگار می‌توانیم در سال جاری نیز حائز رتبه‌های برتر کشوری را از آن استان گلستان کنیم.

سازمان ثبت اسناد و املاک

عضو شورای قضائی استان گلستان از راه اندازی واحدهای ثبتی اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجراء شهرستان گرگان در روزهای آتی و واحد ثبتی شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه در تیرماه سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار