دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در گلستان:

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان گلستان گفت: بیش از ۲۵ ویژه برنامه بزرگداشت در هفته قوه قضاییه در استان گلستان اجرا می‌شود.

بیش از ۲۵ ویژه برنامه بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان گلستان اجرا می‌شود

به گزارش گلستان 24 ، احمد جعفری اظهار داشت: یکم تا هفتم تیر، به یاد آیت‌الله شهید بهشتی و 72 تن از یارانشان، هفته قوه قضاییه نامگذاری شده و بیش از 25 ویژه برنامه در این هفته در استان اجرا می‌شود.

 

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان گلستان گفت: دیدار مسئولان قضایی با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه استان، ایجاد پایگاه‌های مشاوره رایگان، برپایی نمایشگاه کتاب‌های حقوقی، بازدید از زندان‌های گرگان و گنبدکاووس، افتتاح ساختمان اداره ثبت اسناد و املاک مراوه‌تپه و بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در استان است.

وی افزود: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر دستگاه قضایی برگزاری کرسی تلاوت و تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌هایی است که هفته قوه قضاییه در استان گلستان اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان گلستان اظهار کرد: در این هفته روسای دادگستری‌ها و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه با حضور در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون استان گلستان، برنامه‌ها و عملکرد دستگاه قضایی را تشریح می‌کنند و به سوالات حقوقی و قضائی مردم  پاسخ می‌دهند.

قوه قضاییه

جعفری گفت: باید از فرصت هفته قوه قضاییه برای تبیین ابعاد فاجعه هفتم تیر و شناساندن خط نفاق و التقاط در کشور برای نسل جوان استفاده کرد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته قوه قضاییه استان گلستان اظهار داشت: رسانه با انعکاس مطالب و سخنرانی های این هفته به طرق مختلف می توانند نقش حائز اهمیتی در دشمن شناسی جمعیت جوان کشور و بیان وظیفه فعلی آحاد جامعه در قبال نظام و انقلاب ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار