سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ با ۱۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته، مشخص شد.

نرخ سرویس مدارس گرگان 10درصد افزایش یافت

به گزارش گلستان24، صفرعلی پائین‌محلی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نرخ پیشنهادی سرویس مدارس در سال 96-97  در سیصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان مصوب شد.

وی افزود: نرخ پیشنهادی آموزش و پرورش استان گلستان و کارگروه ماده 18 آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزان مدارس پس از بحث و تبادل نظر در کمیسیون و صحن علنی شورا به تصویب رسید و پس از تائید فرمانداری و طی کردن مراحل قانونی قابل اجرا خواهد بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: براساس این مصوبه، نرخ سرویس مدارس برای خودروی پژو و سمند و ال‌90 با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 820 هزار ریال، خودروی پراید و پیکان با 10 درصد افزایش 750 هزار ریال، ون و تویوتاهایس با 10 درصد افزایش 630 هزار ریال و مینی‌بوس با 10 درصد افزایش 500 هزار ریال تعیین شده است.

پائین‌محلی گفت: پس از تصویب نهائی، پلیس راهور و تاکسیرانی باید نرخ مدنظر را اعلام و نسبت به افزایش نرخ سرویس مدارس توجه داشته باشند.

وی اظهار کرد: در مرکز استان گلستان حدود 7هزار نفر از دانش آموزان از سرویس حمل و نقل استفاده می‌کنند که 11 شرکت مجاز با 800 وسیله نقلیه کار ایاب و ذهاب این تعداد را برعهده خواهند داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان همچنین از والدین دانش آموزان خواست برای امنیت سلامت جسمی و اخلاقی فرزندان خود ، از سرویس‌های مجاز استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به مدیران مدارس، کمیته انضباطی تاکسیرانی، اداره کل تعزیرات و بازرسی آموزش و پرورش گزارش کنند.

انتهای پیام/ تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار