مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت: فعال سازی دوباره انجمن های فرهنگی هنری گلستان و غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اولویت های فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

انجمن‌های فرهنگی هنری استان گلستان فعال می‌شوند

حجت الاسلام علی اصغر فضیلت شامگاه چهارشنبه در سومین کارگروه فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، هنری، زیست محیطی حوزه مشاوران جوان اظهار داشت: در چارچوب دغدغه‌های سازمان، ۸۰ درصد این دغدغه‌ها را جوانان تشکیل می‌دهند و عرصه فعالیت در دست جوانان است و انجمن‌های فرهنگی هنری ما یا غیرفعال هستند و یا مانند مطبوعات در حال احتضارند، امکانات محدودی داریم و بدهی‌های زیادی حتی از سال ۸۵ بر جا مانده اما در نخستین گام باید انجمن‌ها احیاء شوند تا غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نیز انجام شود.

به گزارش گلستان 24، وی افزود: به اصلاح ساختار نیاز داریم و حمایت از مطبوعات رو به مرگ را باید در دستور کار قرار دهیم در وضعیتی هستیم که کتاب در سبد خانوار هیچ جایگاهی ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تصریح کرد: در تولیدات نمایشی به دو مقوله طنز دانش بنیان و کارهای مذهبی فاخر توجه داریم، در تلاشیم تا بستری برای ارائه و فروش آثار هنری فراهم کنیم و گام‌های اولیه برای این کار نیز برداشته شده است.

فضیلت افزود: باید برای مجالس شادی بسته فرهنگی در نظر گرفته شود، مکاتبات با دستگاه‌ها، مراجع و مراکز انجام شده تا اگر پیشنهادی برای این بسته دارند ارائه شود، چنین بسته و الگویی تاکنون نداشته‌ایم.

به نقل از تسنیم، وی اظهار داشت: همایش نقد عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود و شما جوانان باید ما را رصد کنید و همه موانع و نقاط ضعف را بگویید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار