رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان

بیمارستان سوانح و سوختگی استان گلستان تا پایان سال 1394 به بهره برداری خواهد رسید.

راه اندازی بیمارستان سوختگی استان گلستان در سال 94

به گزارش گلستان 24، "تقی ریاحی"، در خصوص تمهیدات لازم این نهاد اجرایی در استان گلستان برای ایام چهارشنبه سوری در استان گفت: بحث امنیت در مراسم چهارشنبه سوری در استان گلستان همانند سایر نقاط کشور یک بحث جدی است که به آن توجه ویژه می شود و قطعا بیمارستانهای استان همانند سالهای قبل این آمادگی را در خود خواهند داشت تا خدمات لازم را در اختیار مردم استان قرار دهند.

کاهش حوادث چهارشنبه سوری در استان گلستان

وی گفت: بخش اورژانس بیمارستانی در این ایام در کنارمردم خواهد بود و در مواقع لازم، خدمات پزشکی را ارئه خواهند کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان در ادامه تصریح کرد: بحث اطلاع رسانی و آموزش در این چند سال اخیر در خصوص حوادث جهارشنبه سوری در دستور کار معاونت بهداشت بوده است و بر اساس اتفاقاتی که در سالهای گذشته در ایام منتهی به سال نو، روی می داد، میزان حوادث و آسیبها در دو سال گذشته در استان بسیار کاهش داشته است و بحث فرهنگ سازی در بین مردم و همکاری آنها با ما، در این امر موثر بوده است.

2345

راه اندازی بیمارستان سوانح و سوختگی استان در سال 94

ریاحی در ادامه گفتگو با خبرنگار ما در خصوص راه اندازی بیمارستان سوانح و سوختگی استان گلستان چه زمانی خواهد بود، گفت: بیمارستان سوانح و سوختگی استان گلستان تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهد رسید.

اعلام برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز

وی در خصوص برنامه های معاونت درمان برای ایام نوروز چه خواهد بود، گفت: در ایام نوروز، بحث ستاد تسهیلات و خدمات سلامت در ایام نوروز وجود دارد و همانند سالهای گذشته بیمارستانها و مراکز امداد رسانی همچنان به ارائه خدمت به مردم خواهند پرداخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان خاطر نشان کرد: بحث پوشش جاده های استان و افزایش تردد مسافران نوروزی در این ایام، باعث افزایش میزان خدمات اورژانسی خواهد بود و تسهیلات لازم برای تحقق این امر لحاظ شده است.

گفتنی است استان گلستان دارای 15 بیمارستان فعال می باشد.
انتهای پیام/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار