امام جمعه خان ببین، در مصاحبه با گلستان24؛

امام(ره) حرفی غیر از حرف خدا و رسول خدا نزد و رفتاری غیر از رفتار رسول خدا(ص) نداشت. اهداف امام (ره) اهداف رسول خدا(ص) است.

اهداف امام (ره) همان اهداف رسول خدا (ص) بود/ تبعیت از ولایت فقیه واجب است

حجت الاسلام و المسلمین عین اله شهابی، امام جمعه شهرستان خان ببین، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این که بیعت با امام خمینی (ره) همچون بیعت با رسول خدا(ص) است، عنوان کرد: در این سخنان آقا نکته ای بسیار دقیق و قابل تامل وجود دارد.  کلامی جامع و کامل است و مطالب ، نکته ها و پیام های زیادی را در خود دارد.

وی با تاکید بر این که حضرت امام(ره) ولایت فقیه را ولایت رسول الله(ص) و جانشین معصوم (س) می دانستند، افزود: ایشان فرمودند ولایت فقیه امری بدیهی است. بنابر این، اطاعت از امام(ره) اطاعت از رسول الله و تبعیت از ایشان تبعیت از رسول خدا(ص) است. اعتقاد به امام(ره) و آرمان های الهی ایشان ، اعتقاد به پیامبر و آرمان های الهی پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام شهابی خاطر نشان کرد: امام(ره) حرفی غیر از حرف خدا و رسول خدا نزد و رفتاری غیر از رفتار رسول خدا(ص) نداشت. اهداف امام (ره) اهداف رسول خدا(ص) است.

 

شهابی بیعت با امام

 

امام جمعه شهرستان خان ببین تاکید کرد: رسالتی که رسول خدا(ص) بر دوش داشت امام(ره) بر دوش گرفت و در برابر همه شیاطین دنیا ایستاد. ایشان توانست بت های طاغوت پیش رفته امروز را بشکند و بینی ابوسفیان های دنیا که با همه کینه و تزویر ها بسیج شده اند تا اسلام را از بین ببرند به خاک بمالد.

وی امام(ره) فرشته نجات بشری نامید که خداوند به ما هدیه کرد و ادامه داد: امام(ره) و انقلابش انفجار نور معنویت در دنیا بود.  مقام معظم رهبری ایشان را مصداق بارز کوثر تعبیر نموده و فرمودند، در طول تاریخ اسلام بعد از ائمه تا امروز در میان تمامی علما و بزرگان تاریخ اسلامی هیچ کس را نمی توان یافت که مثل امام به اسلام خدمت کرده باشد.

حجت الاسلام شهابی ایجاد نهضت های اسلامی در دنیا را به برکت حضرت امام(ره) دانست و افزود: قیام ایشان همانند قیام حضرت سید الشهدا(ع) بود. امام (ره) هرگز گامی بر نداشت، سخنی نفرمود و رفتاری انجام نداد مگر آن که همه و همه بر گرفته از سیره ، رفتار، بیان و کلام رسول خدا(ص) بوده است. بنابراین تبعیت از ولی فقیه ، چه امام(ره) باشد یا مقام معظم رهبری تبعیت از رسول خداست. تبعیت از ولی فقیه امروز یقینا لازم و واجب می باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار