سقوط شیء نورانی در شهرستان مراوه تپه مشاهده شد.

مشاهده سقوط شیء نورانی در مراوه تپه

به گزارش گلستان 24،منابع محلی خبر دادند صبح دیروز حوالی ساعت 5 تا 6 صبح مردم یک چیزی را شبیه یک هواپیمای کوچک که به صورت یک شی نورانی در آسمان در حرکت بود دیده اند که بعد از رسیدن به حوالی مراوه تپه سقوط می کند.برخی بر اثر خطای دید فکر می کردند که این شی در داخل خاک کشورمان سقوط کرده است ولی بررسی های بعدی نشان داد که این شیء در خاک ترکمنستان سقوط کرده است.

گفته می شود این شیء سقوط کرده  که حدود 15 متر داشته در قسمت های شرقی استان مازندران و دریای خزر دیده شده و مسیر مرزی را تا مراوه تپه طی نموده است .

منابع محلی و مردم در گنبد کاووس هم این هواپیمای کوچک را مشاهده کردند در حالیکه از عقبه آن دود سفید و آتش بیرون زده بود و البته برخی ها نیز چراغ قرمزی را که احتمالا همان آتش بوده را مشاهده کردند .

در ابتدا احتمال می رفت که این هواپیما در خاک ایران سقوط کرده باشد اما بررسی های بعدی نشان داد که در خاک ترکمنستان سقوط کرده و گویا این کشور هنوز از این قضیه بی اطلاع است چون سراغی از بقایای آن گرفته نشده است .

برخی مردم محلی هم در شناختن این شی ناشناس تردید دارند که این پهباد بوده یا بشقاب پرنده یا هواپیما اما به احتمال زیاد پهباد بوده است ./اترک

ارسال نظر

آخرین اخبار