با وجود شروع دیرهنگام آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و همچنین حفاری های بی مورد و نابجا در نزدیکی ایام نوروز، شهرداری کردکوی جهت آماده سازی شهر در استقبال از بهار و نوروز 94 عزم خود را جزم کرد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

شهرداری کردکوی آماده استقبال از بهار

به گزارش گلستان 24، با وجود شروع دیرهنگام آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و همچنین حفاری های بی مورد و نابجا در نزدیکی ایام نوروز، شهرداری کردکوی جهت آماده سازی شهر در استقبال از بهار و نوروز 94 عزم خود را جزم کرد و از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

بر اساس این گزارش رسول فیروزیان سرپرست شهرداری کردکوی طی گفتگویی با خبرنگار ما از اهم اقدامات اجرایی این ارگان برای استقبال از بهار خبر داد.

وی زیباسازی ورودی و خروجی شهر، ایجاد دو هفت سین در میدان های شهرداری و امام علی (ع)، سامان دهی آلاچیق ها و نمازخانه پارک جنگلی امام رضا (ع)، شست و شوی محوطه 9 مدرسه اسکان مسافرین، پاکسازی مسجد بین راهی امام خمینی (ره) و… از جمله اقدامات این ارگان اعلام نمود.

سرپرست شهرداری کردکوی به استقرار دو خدمه شهرداری به صورت ثابت در پارک شهر کردکوی و سه نیرو در پارک جنگلی امام رضا (ع) برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی اشاره کرد.

وی همچنین به همشهریان عزیز وعده داد که در روز سیزدهم عید (سیزده بدر، که عموم مردم برای استفاده از طبیعت بی نظیر شهر کردکوی به دامان جنگل می روند، هیزم هایی را در محل اسکان شهرداری در سه راه پارک جنگلی تدبیر نموده تا از قطع درختان جلوگیری گردد.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

آخرین اخبار