عزیز هنرآموز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که سابقه بازی در سریالهای مختارنامه،امام علی(ع)، سی امین روز، بار دیگر زندگی، بگذار آفتاب برآید، در خانه در کارنامه کاری خود داشت روز گذشته درگذشت.

بازیگر "مختارنامه"درگذشت + عکس

 به گزارش گلستان 24، بانی فیلم نوشت: عزیز هنرآموز هنرمند سینما و تلویزیون و بازیگر سریالهای «مختارنامه»،«امام علی ع»،«معصومیت از دست رفته»،«سی امین روز»،«بار دیگر زندگی»،«خانه ای در تاریکی»،«روزگار قریب»،«بگذار آفتاب برآید»،«در خانه» و ... فیلمهای «بوی پیراهن یوسف»،«سفر به چزابه»، «عینک دودی» و ... درگذشت.

وی پدر چاوش هنرآموز عضو کانون دستیاران و برنامه ریزان بود. این هنرمند به دلیل بیماری ریوی و نارسایی قلبی درگذشت.

کاوه سجادی حسینی برادرزاده همسر این هنرمند اعلام کرد: پیکر مرحوم هنرآموز امروز ۱۸ اسفند ساعت ۹ صبح از مقابل خانه سینما در خیابان سمنان تشییع می‌شود و احتمالا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) به خاک سپرده می‌شود.
او همچنین گفت: مراسم یادبود این هنرمند نیز روز سه‌شنبه ۱۹ اسفند از ساعت ۱۴:۴۵ تا ۱۶:۴۵ در مسجد‌الرضا واقع در خیابان خرمشهر برگزار می‌شود.

سجادی حسینی با بیان اینکه عزیز‌ا... هنرآموز پس از ۱۰ روز تلاش برای بهبود حال جسمانی‌اش در بیمارستان درگذشت، یادآور شد: یکی از نقش‌های شاخص این هنرمند در فیلم سینمایی «مدرسه پیرمردها» به کارگردانی پدرم (علی سجادی حسینی) بود.

فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار