حجت الاسلام سید محسن طاهری:

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: در زمان انقلاب بعضی از انقلابیون تحت تأثیر لیبرالیون قرار گرفتند و هر از گاهی برخی از جایگاه ها را به افراد نامناسب واگذار کرده و ضربه خورده ایم و مشکلات فرهنگی در آن جایگاه بی داد می کند.

اگر مسئولین راه امام خمینی (ره) را بروند بسیاری از معضلات برچیده می شود/سهم خواهی از خون شهدای 5 اذر و انقلاب تفکر انحرافی است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام سید محسن طاهری عصر دوشنبه 29 آبان ماه در میزگرد تخصصی واکاوی ابعاد قیام پنجم آذر گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این تاریخ در استان گلستان اظهارکرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بوده است، انقلاب ما زمانی مردمی شد که روحانیت پرچمدار انقلاب شدند و در رأس همه آن ها حضرت امام و مراجع تقلید بودند.

وی با اشاره به سهم خواهی مردم از انقلاب تاکید کرد: این بی انصافی است که برخی از این انقلاب سهمی بخواهند، طبیعی است که آنچه باید در مقام اجراء اتفاق بیفتند قانون اساسی است که اساس هر چیزی بوده است و سهم خواهی از خون شهدای 5 اذر و انقلاب تفکر انحرافی است.

1

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) گرگان گفت: کسی نمی تواند اسلامی بودن انقلاب را انکار کند، و نمی توان منکر رهبری حضرت امام و علما در این موضوع شد، مبادا با بعضی از دسیسه ها و فاصله گرفتن اتفاقات اوایل انقلاب اسلامی بودن انقلاب به فراموشی سپرده شود و برخی به تحریف انقلاب بپردازند و صرفا از آن با عنوان انقلاب57 یاد کنند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی زمانی می توانند اسلامی باشد که روحانیت آگاه در رأس امور باشند، در خیلی از کشورها انقلاب هایی انجام شد ولی انقلاب اسلامی و دینی نبود، انقلاب دینی در این محورها نقشی نداشته است.

طاهری با اشاره به این که در رأس جریانات سیاسی انقلاب اسلامی کشور ما و شعارهایی که حضرت امام به آنها اشاره کرده بود در قالب شعارهای اسلامی بود، افزود: مردم در آن زمان قبول کردند که اگر بخواهند به سعادت برسند باید راه اسلام را در پیش بگیرند.

کارشناس مسائل مذهبی خاطرنشان کرد: در زمان انقلاب بعضی از انقلابیون تحت تأثیر لیبرالیون قرار گرفتند و هر از گاهی برخی از جایگاه ها را به افراد نامناسب واگذار کرده و ضربه خورده ایم و مشکلات فرهنگی در آن جایگاه بی داد می کند.

حجة الاسلام طاهری تصریح کرد: حقیقتاً اگر مسئولین ما در صدد رفع مشکلات باشند و بخواهند راه امام را پیش ببرند بسیاری از این معضلات برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/


منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار