حجت الاسلام ماندگاری:

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس امور مذهبی در یادواره 14شهید حوزه امام صادق(ع)گرگان که عصر سه شنبه 1393/11/14 در سالن اجتماعت این حوزه برگزار شد تصریح کرد:شهدا ترجمه آیات قرآن کریم هستند.

شهدا ترجمه آیات قرآن کریم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس امور مذهبی امشب در یادواره 14شهید حوزه امام صادق(ع)گرگان ، اظهار کرد: شهدا با شهادت خود با ما اتمام حجت کردند و این اتمام حجت برای هر قشر و گروه سنی متفاوت است.
 

به گزارش گلستان 24 ، حجت الاسلام ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه با بیان سخنانی در باره موضوعات مختلف در ابتدا یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس علی الخصوص 14 شهید حوزه علمیه امام صادق(ع)گرگان را گرامی داشتند و در وصف شهدا و شهادت مطالبی را بیان فرمودند كه برجسته ترین آن پیام شهدا به اقاشر مختلف جامعه مخصوصا جامعه مبارز روحانیت بود.
 
وی ضمن بیان پیام شهدا را اینگونه بیان کرد: دشمن از سه طریق به اسلام حمله می کند:
1-دشمن میخواهد بگوید اسلام دین عقلانی نیست،یک  خرافه است.
2-اسلام دین عقلانی شاید باشه ولی غیرقابل اجراست اسلام تو فکر و تصور است و یک دین آرمانی است
3-اسلام اگر قابل اجرا باشد مدرن و پیشرفته نیست.اسلام دینی است که مرتجع و عقب مانده است.
 
ماندگاری گرگان
کارشناس رسانه ملی در ادمه به حمله دشمنان به اسلام پاسخ داد:
اگر اسلام دین عقلانی نیست:خداوند اولین چیزی که خلق کرده عقل است،مگر میشود خدایی که عقل را خلق کرده احکام غیر عقلانی بدهد!؟
 
- قرآن حدود 250 مرتبه درقران به تفکر و تعقل دعوت شده است.
- اصول دین ما تقلیدی نیست بلکه حتما باید عقلانی باشد.
 
استدلال دین ما این است که هرشخصی هرمقدار که توان دارد تکلیف دارد
 
وی  پاسخ به دومین حمله دشمن که می گوید اسلام دینی غیرقابل اجراست با اشاره به آیه ای از قرآن تصریح کرد:استدلال دین ما این است که هرشخصی هرمقدار که توان دارد تکلیف دارد.
-ماندگاری در مورد پاسخ به حمله دشمن که اسلام دین مدرن و پیشرفت نیست ،گفت:
از نظر غرب سه عامل نشانه پیشرفت است:امنیت و آرامش-موفقیت-هویت و عزت.
طبق آمار خودشان درحال حاظر امنیت و آرامش ایران اسلامی بیشتر از آمریکا و اروپاست.
ضمنا انسان با رسیدن به خدا به آرامش کامل میرسد

وی تصریح کرد: ما هر چه داریم به بركت خون شهدا و در سایه امنیت و آسایشی كه شهدا با خون خود برای ما به ارمغان آورده‌اند محقق شده است و هر كس در هر جای ایران اسلامی پیشرفتی مینماید مدیون خون شهدا میباشد . شهدا با خون خود از انقلاب و میهن اسلامی دفاع کردند و دینشان را اینگونه ادا کردند ما نیز باید با فکر و قلم و بیان خود از آرمانهای انقلاب و امام راحل دفاع کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار