استاندار گلستان :

استاندار گلستان با اشاره به تلاش بی‌وقفه مرحوم سبحانی برای تعمیق وحدت در استان گلستان، گفت: راه حجت‌الاسلام سبحانی در وحدت ادامه پیدا کند.

راه حجت‌الاسلام سبحانی در وحدت ادامه پیدا کند/ اقدامات فرهنگی و دینی مرحوم سبحانی فراموش نمی‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛ سید مناف هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با عرض تسلیت به مناسبت ارتحال جانگداز عالم ربانی و مجاهد نستوه حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس به همه مردم استان گلستان به ویژه شهرستان‌های گنبدکاووس و گالیکش، اظهار کرد: بنده نام ایشان را بسیار شنیده بودم و تعریفات بسیاری نیز از این عالم بزرگوار به بنده رسیده بود.

وی با بیان اینکه در این چند ماه حضور بنده در استان گلستان نیز علمای بسیاری در استان و منطقه پیرامون شخصیت فرهیخته و فرزانه ایشان با بنده سخن گفتند، افزود: آنچه بنده از مجموع این سخنان برداشت کردم تلاش‌های بی‌وقفه برای توسعه استان گلستان به ویژه گنبدکاووس و ارتباط بسیار خوب و صمیمی با مردم و خانواده شهدا و ایثارگران است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه این عالم بزرگوار در طول زندگی و حیات پُربرکت خود خدمات فرهنگی بسیاری را به منطقه و استان گلستان انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: مرحوم حجت‌الاسلام سبحانی به ویژه در مدت امامت جمعه خود در شهرستان گنبدکاووس در حوزه فرهنگ و معنویت خدمات ماندگاری از خود برجای گذاشته‌اند.

سید مناف هاشمی با اشاره به اینکه ایشان از شاگردان و یاران خاص مقام معظم رهبری در دوران مبارزات انقلابی تاکنون بوده‌اند، ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی از امامان جمعه عالی استان گلستان بودند که عموم علما و روحانیون منطقه به ایشان ارادت خاصی داشتند.

وی با تقدیر از تلاش‌های مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سبحانی برای برقراری وحدت در استان گلستان، تاکید کرد: عموم مردم و نخبگان استان گلستان به ویژه در شرق استان چه شیعه و چه اهل سنت استان با ایشان مانوس بودند و به ایشان به چشم یک بزرگتر و روحانی وارسته و چهره‌ای تقریبی نگاه می‌کردند.

استاندار گلستان با بیان اینکه حفظ و تعمیق وحدت در استان گلستان از فرمایشات مطاع رهبر معظم انقلاب و راهبردهای اصلی دولت تدبیر و امید است، گفت: امیدواریم راه مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین سبحانی توسط علمای دینی شیعه و سنی و با همراهی همه مردم و مسوولان در استان گلستان ادامه یابد.

انتهای پیام/

منبع : گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار