ما دولت آمریکا را می شناسیم. او می خواهد با طولانی تر کردن مذاکرات ایران را در فشار قرار دهد. ما به آمریکا اعتماد نداریم.

سید حسین علوی: ما به آمریکا اعتماد نداریم

سید حسین علوی، مدیر کل کتاب خانه های استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با اشاره به این که ما به آمریکا اعتماد نداریم می گوید: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود اشاره فرمودند که ما دولت آمریکا را می شناسیم و سال هاست که در صحنه های مختلف دولت آمریکا و عدم صداقت و شفافیت وی را دیده ایم او قصدش برای مردم ما خیر نخواهد بود و قصد دارد با طولانی و فرسایشی کردن فرایند مذاکرات، به اهداف پلید خود برسد.

مذاکرات یک مرحله ای

علوی معتقد است که آمریکا می خواهد به صورت کلی به توافقاتی برسد و دوباره مرحله به مرحله در جزئیات، کشور ما را مورد فشار قرار داده و تحریم ها را به بهانه های مختلف ادامه دهد.

مدیر کل کتاب خانه های استان با بیان این که تحریم ها باید یک جا برداشته شود ادامه می دهد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند و همچنین دولت مردان مان هم به آن اذعان داشتند، هدف ما از مذاکرات این است که تحریم ها یکجا بر طرف شود،  این روشی که دولت مردان آمریکا در پیش گرفتند نشان دهنده آن است که آن ها چنین قصدی ندارند و در رفتارشان صادق نیستند. ما به رفتار دولت مردان آمریکا اعتماد نداریم و به گفته مقام معظم رهبری، به حرفی که آن ها می زنند خوش بین نیستیم.

سید حسین علوی

لذا رهبر انقلاب فرمودند که توافق باید در یک مرحله  و در کلیات و جزئیات به نتیجه برسد و تحریم ها به طور کامل برداشته شود. این بیان رهبر انقلاب خواسته دولت مردان و مردم بزرگ ایران است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار