معاون فرماندار آزادشهر:

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: در حال حاضر اکثر دستگاه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت دارند لکن آثار این فعالیت‌ها برای جامعه خیلی ملموس نیست و باید تمامی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی که دستگاه‌ها انجام می‌دهند در این کارگروه انسجام‌بخشی شده و با هماهنگی این کارگروه انجام شود.

فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌ها برای جامعه ملموس نیست

به گزارش گلستان 24 ؛ سیدغلامرضا قاضوی در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی شهرستان آزادشهر خودکشی را یکی از دستور کار جلسه عنوان کرد و افزود: اقدام به خودکشی که در راستای آسیب‌های اجتماعی قلمداد می‌شود، نیازمند توجه ویژه دستگاه‌ها و آحاد مردم است که باید با بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاعات دقیق دلایل اقدام بر خودکشی و تدوین راهکارهای اجرایی برون‌رفت، این اقدام ناپسند را کاهش دهیم.

وی از شبکه بهداشت آزادشهر که مصوبات گذشته را به خوبی انجام و در جهت آگاه‌سازی افراد تلاش کرده‌اند تشکر می‌کنیم.

معاون فرماندار شهرستان آزادشهر همچنین بر لزوم شناسایی مهمترین مشکلات و کمبودها در حوزه اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد و افزود: اگر مشکلات اجتماعی برطرف نشوند احتمال دارد پس از چند سال تبدیل به مشکلات امنیتی شوند.

در ادامه جلسه سایرحاضرین ضمن اشاره به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی دیدگاه‌های خود را پیرامون برگزاری موثرتر کارگروه مطرح کردند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار