به مناسبت برگزاری یوم الله 9 دی؛

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: حمیدرضا مقدم‎فر مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران محوری تجمع سراسری یوم‎الله 9 دی در مصلی وحدت شهرستان گرگان است.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنران حماسه 9 دی در گرگان

نجیب‎الله تاری ظهر امروز در سومین جلسه برنامه‎ریزی تجمع سراسری یوم‎الله 9 دی «بصیرت، میثاق امت با ولایت» در گرگان اظهار کرد: تجمع سراسری یوم‎الله 9 دی ساعت 9 صبح در مصلی وحدت شهرستان گرگان برگزار می‎شود، حمیدرضا مقدم‎فر مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

حمیدرضا مقدم‎فر

به گزارش گلستان 24، وی با تاکید بر اینکه 9 دی برخواسته از بصیرت است، تصریح کرد: یکسری انتظارات ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی از همه دستگاه‌ها به ویژه اعضای ستاد این است که برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه‎های تجمع سراسری 9 دی همکاری کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به صدور بیانیه بزرگداشت و دعوت از مردم برای حضور گسترده در تجمعات سراسری 9 دی و انعکاس رسانه‌ای آن اقدام کنند.

تاری بیان کرد: دستگاه‎های اجرایی استان برای فراخوان عموم مردم به منظور حضور گسترده در تجمعات از طریق مختلف به ویژه سامانه پیامکی که در اختیار دارند اقدام کنند تا مردم در تجمع یوم‎الله 9 دی پرشورتر از سال‌های گذشته ظاهر شوند.

وی تاکید کرد: استانداری و فرمانداری مرکز استان برای حضور گسترده مدیران، کارکنان و خانواده‎های آنان در تجمع یوم‌الله ۹ دی هماهنگی لازم را به عمل آورند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان  از اداره کل آموزش و پرورش استان خواست نسبت به ایجاد زمینه حضور گسترده دانش‎آموزان و تشکل‎های دانش آموزی در مراسم 9 دی اقدام کنند.

تاری گفت: حوزه هنری با همکاری دبیرخانه ستاد نسبت به تیزر اطلاع‌رسانی برای حضور آحاد مردم و پخش آن در صدا و سیما اهتمام لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: از شهرداری گرگان انتظار می‌رود نسبت به صدور مجوز نصب رایگان بنرهای استندی به منظور اطلاع رسانی برنامه‎های 9 دی با ستاد همکاری داشته باشند و جهت شرکت در مراسم 9 دی برای ایاب و ذهاب مخاطبان، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‎ها با سازمان اتوبوسرانی هماهنگ شود و همچنین یک دستگاه ماشین آتش نشانی به محل مراسم اعزام کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سپاه نینوا و سپاه شهرستان گرگان زمینه حضور منسجم و سازماندهی شده بسیجیان را به مراسم برنامه ریزی کنند.

تاری بر لزوم نصب نمایشگر برای تبیین بصیرت و روشنگری مردم تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت شرکت‎کنندگان در مراسم و همچنین تدابیر ترافیکی منتهی به مصلی نظارت لازم را داشته باشند.

وی از شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و ستاد اقامه نماز استان نسبت به در اختیار گذاشتن مصلی برای فضاسازی تبلیغاتی اهتمام کافی را داشته باشند، همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری پربارتر از سال قبل نسبت به برپایی نمایشگاه عکس و پوستر اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار