در شب یکشنبه 18 مرداد ماه در گرگان؛

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در استان گلستان گفت: مراسم متمرکز و داع با شهدا در ساعت 20 با سخنرانی سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مداحی حاج صادق آهنگران در مصلای گرگان برگزار می شود.

حاج صادق آهنگران، در وصف 13 شهید غواص گلستانی نوحه خوانی می کند

به گزارش گلستان 24 عبدالله عین‎علی رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط ‎شکن درگلستان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ورود شهدای غواص را به استان گلستان گرامیداشت و اظهارکرد: امروز شنبه 17 مرداد ساعت 15 الی 17 مراسم تشییع شهدای غواص و خط شکن در شهر گالیکش از خیابان شهداء تا مزار شهدای گمنام شهرستان گالیکش انجام خواهد شد.

وی ادامه داد : امروز غروب مراسم تشییع شهدای غواص و خط شکن در شهرستان کلاله از میدان الغدیر تا مصلای این شهرستان از ساعت 18 تا 20 برگزار خواهد شد.

عین علی با بیان اینکه مراسم تشییع در مراوتپه روز 18 مرداد ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 12 از ورودی شهرستان تا میدان مرکزی برگزار می شود ، تصریح کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام در گرگان نیز ساعت 19 روز 18 مرداد از چهار راه شهدا به سمت مصلای نماز جمعه گرگان برگزار خواهد شد .

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن درگلستان افزود: مراسم متمرکز و داع با شهدا در ساعت 20  با سخنرانی سردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مداحی حاج صادق آهنگران در مصلای گرگان برگزار می شود.

عین‎علی گفت: بعد از پایان مراسم رسمی مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان گرگان می‎توانند یک ساعت با شهدا نجوا کرده و زیارت کنند پس از آن شهدا به محل مورد نظر انتقال داده می‎شود.

وی در ادامه اذعان داشت: دو شهید گمنام در شهر انبارالوم تدفین می‎شوند یکی از شهدا 23 ساله که در اول فروردین امسال تفحص شد و دیگری شهید 18 ساله است که در سوم اردیبهشت ماه جاری مورد تفحص قرار گرفت.

وی از تدفین دو شهید غواص خط شکن در شهر نوده خاندوز خبر داد و افزود: شهدای 27 ساله و 21 ساله که در اول فرودین ماه جاری تفحص شدند در شهرستان نوده خاندوز تدفین خواهند شد.

رئیس ستاد استقبال و تکریم شهدای غواص خط‎شکن در گلستان گفت: یک شهید 19 ساله که یکم فروردین جاری تفحص شد در ستاد انتظامی مرکز استان گلستان تدفین می‎شود.

عین‎علی بیان داشت: دو شهید دریادل پرنام در قرق که یکی 18 ساله و دیگری 24 ساله است با استقبال گرم مردم تشییع و تدفین خواهند شد.

به گفته وی؛ دو شهید 20 ساله و 17 ساله در شهر اینچه‎برون، دو شهید 17 ساله و 27 ساله در شهر نوکنده تشییع و تدفین می‎شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار