گلستان 24 گزارش می دهد؛

فروشندگان مواد مخدر با حضور در دور میدان ترمینال به صورت مستقیم مواد خود را به جوانان کم سن وسال عرضه می کنند.

فروش مستقیم و بدون دردسر انواع مواد مخدر در دور میدان ترمینال

به گزارش گلستان24؛در حال حاضر بسیاری از جوانان به علت مصرف مواد مخدر و دخانیات در زندگی های خود با مشکل مواجه شده اند و چه بسیار از خانواد ها به علت  استفاده از مواد مخدر حال چه صنعتی،سنتی و دارویی از هم پاشیده است.

سود بسیار بالای قاچاق و فروش مواد مخدر باعث شده تا سودجویان به طرق بسیاری مواد خود را در بین جوانان عرضه کنند،که یک از این موارد فروش مواد در پوشش های مختلف در مرکز شهر می باشد.

شهر گرگان نیز از آسیب های مواد مخدر در امان نمانده است و بسیاری از جوانان همینک در دام اعتیاد گرفتار شده اند وناخواسته زندگی خود را به سوی پرتگاه هدایت می کنند.

شاید در نظر مردم فروش مواد مخدر در نقاط دور افتاده شهر انجام بگیرد ولی این گونه نیست در همین شهر گرگان سودجویان به صورت خیلی راحت در پوشش مغازه های فروش مواد غذایی اقدام به فروش مواد مخدر می کنند.

میدان ترمینال گرگان روزانه محل عبور ومررو بیش از هزاران نفر می باشد و خیلی از جوانان و نوجوانان در این مسر تردد دارند،می توانند به راحتی مواد مخدر خود را بدون هیچ مشکلی از آنجا تهیه کنند.

سوپرمارکت های دور میدان ترمینال با فروش داروهای مخدر و دیگر مواد اعتیاد آور جوانان بسیاری را به خود جلب کرده اند و این مکان به صورتی پاتوق برخی از معتادین و دختران،پسران شده است.

در حال حاضر مسئولین ذیربط برای بار دوم است که این مغاره ها را به علت تخلفات آنها پلپ کرده اند،ولی فروشندگان مواد مخدر با حضور در دور میدان هر جوانی را که مشاهده می کنند را به خرید مواد مخدر تشویق می کنند.

خبرنگار ما با حضور شبانه در دور میدان ترمینال به کررات با این فروشندگان که اغلب خود از جوانان کم سن وسال هستند برخورد کرده است و مشاهده کرده که به چه راحتی در این مکان مواد مخدر به  در حال خرید و فروش می باشد.

انتظار می رود دستگاه های مربوط به طور جد با این فروشندگان خیابانی برخورد کنند زیرا که دیگر با این روش یعنی فروش رودرو   مواد مخدر ممکن است جامعه و شهر آسیب های اجتماعی و فرهنگی جبران نشدنی ببیند.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار