مدتی میباشد خبر از انتصابات جدید و برگزاری آیین معارفه معاونین،بخشدار مرکزی و بهاران و مسئول حراست فرمانداری گرگان به گوش میرسد.

"خاکی "معتدل ترین فرماندار دولت یازدهم

به گزارش گلستان 24، مرکز استان گلستان به دلیل ویژگیهای قومیتی و تنوع  رویکردهای سیاسی نشانگان مطلوبی از مطالبات و توقعات سیاسی و اجتماعی آحاد مردم گرگان است.یحیی خاکی با گفتمان عملگرایی و اعتدال و با شعار آرامانشهر کردن مرکز استان نقش مهمی در تعیین سرنوشت سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی شهرستان گرگان خواهد داشت.
نیم نگاهی به سه ماه دوره تصدی مدیریت دکتر خاکی بیاندازیم دیده میشود که ایشان در این دوره تلاش کرده است با همه گرایشهای اعم از اعتدالگرا،اصلاحطلب و اصولگرا،نیروهای اجتماعی و سرمایه های انسانی از تمام اقشار جامعه ارتباط برقرار کند و با حضور در روستاهای دور و نزدیک،میزان توجه عمیق خویش به روستاییان شهرستان گرگان نشان دهد.

فرماندار گرگان در مناقشه شهردار و شورای شهر گرگان با تدبیر خود و ارائه پیشنهاد به اعضای شورای شهر به عنوان نماینده حاکمیت در مرکز استان گلستان ،شورای اسلامی شهر را مجاب نمود با تعامل بیشتر با" مهندس صادقلو"شهردار گرگان فرصتی چندماهه به وی بدهند تا وی بتوانددر راستای بهره وری و اثر بخشی بیشتر خواسته های اعضای شورا را برآورده کند .
"دکتر خاکی"که سکان فرمانداری گرگان را برعهده دارد،همواره در تمام کارهایش ولایتمداری و و نگاه راهبردی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست های دولت تدبیر و امید را سرلوحه فعالیت های خویش قرار داده است.
مدتی میباشد خبر از انتصابات جدید فرماندار گرگان از معاون سیاسی،اجتماعی و بخشداری مرکزی و بخشداری بهاران شنیده میشود که در یک بررسی کوتاه متوجه خواهیم شد که در حوزه سیاسی ،اجتماعی "محسن کاظمی" به عنوان فردی معتدل و تمایل به اصلاحطلبی و حوزه بخشداری ها "رضا شهر آبادی" به عنوان بخشدار مرکزی و "عباس عراقی" به عنوان بخشدار بهاران با نگاهی مستقل و معتدل و و همچنین"سید کمال محب حسینی" به عنوان حراست فرمانداری با مشخصه اصولگرایی و معتدل تعیین شده اند که قرار براین است فردا دوشنبه در آیینی معارفه شوند
گفتنی است؛مشاور بانوان و ایثارگران فرماندار گرگان که از نیروهای معتدل و تمایل به اصولگرایی میباشند که چندی پیش معرفی شده اند .

ساجد نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار